IRATKEZELÉSI ÜGYINTÉZŐ


Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Jegyzője pályázatot ír ki IRATKEZELÉSI ÜGYINTÉZŐ munkakör betöltésére

 

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal

Jegyzője

pályázatot ír ki

IRATKEZELÉSI ÜGYINTÉZŐ

munkakör betöltésére

 

 

BETÖLTENDŐ MUNKAKÖR:

A pályázat elbírálását követően a nyertes pályázó köztisztviselői jogviszonyba, iratkezelési ügyintéző beosztásban határozatlan időre kerül kinevezésre.

 

A LEENDŐ MUNKATÁRS FŐBB FELADATAI:

  • a Polgármesteri Hivatal irattározási feladatainak ellátása,
  • eseti jelleggel iratkezelési feladatok ellátása,
  • elektronikus úton érkezett küldeményekkel kapcsolatos iratkezelési feldatok ellátása;
  • a hivatal ügyviteli folyamatainak felügyeletében való aktív részvétel,
  • kapcsolattartás a területileg illetékes levéltárral.

 

PÁLYÁZATI FELTÉTELEK:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, cselekvőképesség,
  • Középfokú végzettség,
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete

 

AZ ELBÍRÁLÁSNÁL ELŐNY:

  • Levéltáros, iratkezelő, ügykezelő, szakképesítés
  • Közigazgatási szervnél iratkezelőként/ügykezelőként szerzett szakmai tapasztalat
  • Elektronikus ügyintézési feladatok ismerete
  • DMSOne iratkezelő szoftver ismerete
  • Ügykezelői vizsga
  • Közigazgatási alap vagy szakvizsga
  • „B” kategóriás jogosítvány

 

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

  • Pontosság
  • Gyors, precíz munkavégzés
  • Együttműködő készség
  • Önálló munkavégzés
  • Gyors tanulási és problémamegoldó készség

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. számú mellékletében meghatározott formátumú önéletrajzot. Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva. Az önéletrajz formátum használata jogszabály alapján kötelező.
  • iskolai végzettséget tanúsító okirat másolatát, valamint az esetleges képzettségek másolatát
  • a szakmai tapasztalatot alátámasztó referenciákat

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása.

 

Illetmény, egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, valamint a helyi önkormányzati rendelet, és az egységes közszolgálati szabályzat alapján.

 

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

 

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

 

A pályázatokat 2019. március 15-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoporthoz „iratkezelési ügyintéző” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre:

 

e-mail cím:     palyazat@bp22.hu

 

ÖNÉLETRAJZ