Ugrás a tartalomra

INGATLANKEZELŐ


Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Irodájának csapatába keresünk munkatársat önkormányzati ingatlanok kezelésével kapcsolatos feladatok ellátására, határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban vagy munkaszerződés keretében munkaviszonyban. 

 

Olyan munkatársat keresünk, akinek feladata:

  • kizárólag önkormányzati vagy vegyes tulajdonú (de nem társasházi) ingatlanok közszolgáltatásaival kapcsolatos ügyek (számlák ellenőrzése, igazolása, díjak felosztása, számlázásra továbbítása, stb.);
  • a társasházak közszolgáltatásaival kapcsolatos feladatok;
  • az önkormányzati bérlőknek külön szolgáltatásként fizetendő díjakkal kapcsolatos feladatok (díjak megállapításának szakmai előkészítése),
  • kapcsolattartás a közszolgáltatókkal, adatszolgáltatás, számlareklamációk kezelés,
  • kapcsolattartás a közös képviselőkkel;
  • társasházi nyilvántartás vezetése;
  • társasházi közgyűléseken részvétel, meghatalmazással képviselet;
  • közös költség megfizetésével kapcsolatos feladatok (változásokról a társiroda tájékoztatása, utalásra vonatkozó feljegyzések elkészítése, stb.);

 

Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:

  • képes a mindennapi feladatokat és folyamatokat projektszemlélettel menedzselni, megszervezni, végezni;
  • rendszerszemléletben látja az összefüggéseket;
  • munkáját önállóan pontosan, precízen végzi;
  • határozott, magabiztos kommunikációs képeséggel rendelkezik szóban, írásban.

 

A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.

 

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • műszaki középfokú végzettség,
  • Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • műszaki felsőfokú végzettség,
  • helyi önkormányzatnál szerzett szakmai tapasztalat;
  • társasházkezelési tapasztalat;
  • B kategóriás jogosítvány.

 

Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak:

  • rugalmas munkaidő,
  • az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap,
  • cafetéria nettó 400.000 Ft/év keretösszegben,
  • mobiltelefon készülék,
  • saját gépjármű használat esetén költségtérítés,
  • széleskörű támogatási lehetőségek: lakhatási-, lakásépítési-, lakásvásárlási-, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása,  
  • 13. havi illetmény,
  • évenként 1 alkalommal menedzser-szűrés,
  • jutalmazási lehetőség.

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
  • motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázatokat 2024. április 30-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „ingatlankezelő” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu