INGATLANKEZELŐ
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Irodájának csapatába keresünk munkatársat önkormányzati ingatlanok kezelésével kapcsolatos feladatok ellátására, határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban vagy munkaszerződés keretében munkaviszonyban.
Olyan munkatársat keresünk, akinek feladata:
- kizárólag önkormányzati vagy vegyes tulajdonú (de nem társasházi) ingatlanok közszolgáltatásaival kapcsolatos ügyek (számlák ellenőrzése, igazolása, díjak felosztása, számlázásra továbbítása, stb.);
- a társasházak közszolgáltatásaival kapcsolatos feladatok;
- az önkormányzati bérlőknek külön szolgáltatásként fizetendő díjakkal kapcsolatos feladatok (díjak megállapításának szakmai előkészítése),
- kapcsolattartás a közszolgáltatókkal, adatszolgáltatás, számlareklamációk kezelés,
- kapcsolattartás a közös képviselőkkel;
- társasházi nyilvántartás vezetése;
- társasházi közgyűléseken részvétel, meghatalmazással képviselet;
- közös költség megfizetésével kapcsolatos feladatok (változásokról a társiroda tájékoztatása, utalásra vonatkozó feljegyzések elkészítése, stb.);
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- képes a mindennapi feladatokat és folyamatokat projektszemlélettel menedzselni, megszervezni, végezni;
- rendszerszemléletben látja az összefüggéseket;
- munkáját önállóan pontosan, precízen végzi;
- határozott, magabiztos kommunikációs képeséggel rendelkezik szóban, írásban.
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- műszaki középfokú végzettség,
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- műszaki felsőfokú végzettség,
- helyi önkormányzatnál szerzett szakmai tapasztalat;
- társasházkezelési tapasztalat;
- B kategóriás jogosítvány.
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak:
- rugalmas munkaidő,
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap,
- cafetéria nettó 400.000 Ft/év keretösszegben,
- mobiltelefon készülék,
- saját gépjármű használat esetén költségtérítés,
- széleskörű támogatási lehetőségek: lakhatási-, lakásépítési-, lakásvásárlási-, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása,
- 13. havi illetmény,
- évenként 1 alkalommal menedzser-szűrés,
- jutalmazási lehetőség.
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2024. április 30-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „ingatlankezelő” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu