TÉRINFORMATIKUS ÜGYINTÉZŐ
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Polgármesteri Hivatal Főépítészi és Műszaki Irodájának csapatába keresünk munkatársat térinformatikai feladatok ellátására, határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban, a feladat része a meglévő térinformatikai rendszerek megújításának, kibővítésének hatékony végrehajtása a digitális technológiák előnyeinek jobb integrálása céljából.
Olyan munkatársat keresünk, akinek feladata:
- Térinformatikai rendszer fejlesztési javaslat kidolgozása,
- Térinformatikai rendszer fejlesztési javaslat megvalósítása,
- Együttműködés megbízott külső térinformatikai céggel;
- Belső és külső térinformatikai adatszolgáltatások koordinálása, hibaelhárítás;
- Hivatalon belül és külső ügyfelek felé az új térinformatikai rendszer széleskörű beüzemelése, megismertetése, koordinációja;
- Széleskörű együttműködés Számítástechnikai és Informatikai Csoporttal,
- Együttműködés - az iroda feladat és hatáskörébe tartozó feladatot ellátó – szakirodákkal, egyéb hatóságokkal, más önkormányzatokkal;
- A feladatkörhöz tartozó ügyekben feljegyzések előkészítése;
- Kerületi irodai hatáskörű ügyek előkészítésének koordinálásában való részvétel;
- A főépítész munkájával összefüggő előadások, bemutatók igényes előkészítése.
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- kiemelkedő informatikai tudás,
- írásos és szóbeli kifejezőkészség,
- önálló, precíz, pontos, felelősségteljes munkavégzés,
- nagy terhelhetőség,
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- cselekvőképesség,
- büntetlen előélet,
- egyetemi vagy főiskolai szintű térinformatikus végzettség (BSC is megfelelő),
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- építészmérnök, vagy településtervezői végzettség,
- minimum két év szakmai tapasztalat térinformatikai gyakorlati területen,
- építészeti, urbanisztikai érdeklődés,
- köztisztviselői gyakorlat, köztisztviselői vizsga megléte.
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak:
- rugalmas munkaidő,
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap,
- cafetéria nettó 400.000 Ft/év keretösszegben,
- mobiltelefon készülék,
- saját gépjármű használat esetén költségtérítés,
- széleskörű támogatási lehetőségek: lakhatási-, lakásépítési-, lakásvásárlási-, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása,
- heti 1 nap távmunka lehetősége,
- 13. havi illetmény,
- egészség-és nyugdíjpénztári munkáltatói támogatás
- évenként 1 alkalommal menedzser-szűrés,
- jutalmazási lehetőség.
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 30 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2024. április 30 -ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „térinformatikai ügyintéző” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu