Versenytárgyalási felhívás
Cím, és a bérleti díj induló összege.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1225 Budapest, Nagytétényi út 240. 750.000,-Ft/hó
231328 hrsz. 796 m2
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzat 1/1 arányban tulajdonosa a 231328 hrsz-ú, 796 m2 nagyságú élelmiszer üzletnek berendezett helyiségcsoportnak, mely korábban PROFI áruházként működött.
Az Önkormányzat a helyiséget a továbbiakban is élelmiszerüzletként kívánja bérbe adni. Amennyiben szükséges, ezzel kapcsolatos bővebb tájékoztatást a Polgármesteri Hivatal Építéshatósági és Általános Igazgatási Irodáján ügyfélfogadási időben tudnak kapni.
A bérbeadás időtartama: 5 év, további 5 év előbérleti lehetőséggel.
Felújítási kötelezettség nincs.
Bérbeszámítási lehetőség kizárólag az ingatlan értékét növelő beruházásra, előzetes egyeztetés, és megállapodás alapján. A kívánt tevékenység folytatásához történő kialakítás költségei a bérlőt terhelik, bérbeszámítási lehetőség nélkül.
Bérlő az üzlethelyiséget vagy annak egy részét Bérbeadó előzetes jóváhagyása nélkül albérletbe nem adhatja.
A bérleti díj minden évben az előző évi éves fogyasztói árindex mértékével emelkedik a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata az Önkormányzat tulajdonában álló lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek bérbeadásának feltételeiről szóló 22/2007. (X.1.) rendeletének (a továbbiakban: rendelet) 45. § (2) bekezdése szerint. Az emelés esedékessége minden év április 01. napja.
A bérlő fizetési kötelezettsége a helyiség vonatkozásában a bérleti díj, valamint a bérlő köteles a közüzemi szolgáltatókkal szerződést kötni, és a helyiség közüzemi díjait a fogyasztása alapján, közvetlenül a közüzemi szolgáltatóknak (áram-, víz- és csatornadíj, gázdíj, szemétszállítási díj) megfizetni.
Öt évre szóló bérleti szerződés esetén a bérlő 6 havi bérleti díjnak megfelelő összegű óvadék fizetésére köteles. Az óvadék megfizetése az üzlethelyiség birtokbaadásának feltétele. Az óvadék összege a bérleti szerződés megszűnésekor, amennyiben a bérlőnek nem áll fenn tartozása és rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban adja vissza a helyiséget, kamatmentesen visszajár.
A helyiség megtekintésének időpontja: 2013. június 27. 10:00 óra. (Találkozó a helyiség előtt.)
A versenytárgyalás időpontja és helye: 2013. július 3. 10:00 óra. Vagyongazdálkodási Iroda hivatalos helyisége (1221 Budapest, Városház tér 11. fsz. 28.)
A versenytárgyalás licitlépcsője 5000.- Ft, a licitálás felfelé történik.
Ajánlati kötöttség: A bérleti díj ajánlati kötöttsége a versenytárgyalás megkezdésének időpontjától kezdődik. Az ajánlattevő bérleti díj ajánlatához a versenytárgyalás időpontjától számított 35 napig kötve van, kivéve, ha az Önkormányzat ezen határidőn belül a versenytárgyaláson nyertes ajánlattevővel szerződést köt, vagy az ajánlattevőkkel írásban közli, hogy a versenytárgyalást eredménytelennek nyilvánította.
Eredményes versenytárgyalás esetén szerződéskötési határidő a versenytárgyalás időpontjától számított 30 nap.
A kiíró Önkormányzat fenntartja azon jogát, hogy a versenytárgyalást indoklás és minden jogkövetkezmény nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.
Az Önkormányzat a versenytárgyaláson nyertes visszalépése esetén jogosult a soron következő helyezettel szerződést kötni. Ez a jog az Önkormányzatot abban az esetben is megilleti, ha neki fel nem róható ok miatt a szerződéskötésre a versenytárgyalás időpontjától számított 30 napon belül a pályázat nyertesével nem kerül sor.
A versenytárgyalással kapcsolatban további információ személyesen ügyfélfogadási időben a Vagyongazdálkodási Irodán (1221 Bp. Városház tér 11. fsz. 29. hétfő: 13.30-18.00 óráig, szerda: 8.00-12.00 óráig 14.00-18.00 óráig, péntek: 8.00-12.00 óráig) Lucz Dalma vagyongazdálkodási ügyintézőtől, vagy a 229-2337-es telefonszámon kérhető.
A kiíró Önkormányzat, a pályázóktól ajánlati biztosítékra tart igényt, melynek mértékét 100.000,- Ft-ban, azaz Százezer forint összegben határozza meg;
Az ajánlati biztosíték összegét az Önkormányzat OTP Bank Rt-nél vezetett 11784009-15522001-11360009 számú számlájára kell átutalással megfizetni, 2013. július 1-i határidővel. (Az átutaláson kérjük közölni az ingatlan címét, helyrajzi számát valamint, hogy ajánlati biztosíték). A befizetést az adott ingatlanra vonatkozó versenytárgyaláson kell hitelt érdemlően igazolni.
Az Önkormányzat az ajánlati biztosíték után költséget nem számol fel, kamatot nem fizet, kivéve, ha visszafizetési határidőt elmulasztja.
Kiíró az ajánlati biztosítékot a versenytárgyalás visszavonása, ill. az eljárás eredménytelenségének megállapítása esetén, a pályázat ilyen irányú lezárását követő 8 munkanapon belül fizeti vissza. Az ajánlati biztosíték sikeres pályázat esetén a nem nyertes pályázók részére az ajánlati kötöttség lejártát követő 8 munkanapon belül kerül visszafizetésre.
A versenytárgyalás nyertesénél a befizetett biztosíték az óvadék összegébe beszámításra kerül, de ha a szerződés megkötése neki felróható vagy érdekkörében felmerült más okból hiúsul meg, az ajánlati biztosítékot elveszti. Az elvesztett ajánlati biztosíték az Önkormányzatot illeti meg.
19. A versenytárgyaláson történő részvétel feltételei:
A részvételhez az alábbi okiratok csatolása/bemutatása szükséges:
Az ajánlati biztosíték határidőben történt befizetésének hitelt érdemlő igazolása.
Természetes személy esetén:
személyi igazolvány,
lakcímkártya.
?tlátható szervezet esetén (a cégformának megfelelően értelemszerűen) az alábbi iratokat köteles bemutatni:
cégmásolat,
aláírásra jogosult képviselőjének aláírási címpéldánya,
aláírásra jogosult képviselőjének személyi igazolványa.
Az ajánlattevőnek részletes és kötelező erejű jognyilatkozatot kell tenni az alábbiakról:
az ajánlattevő neve, székhelye /címe, telefonszáma, faxszáma, e-mail címe;
nyilatkozik arról, hogy nincs köztartozása;
versenytárgyalási felhívásban foglalt feltételeket elfogadja
az induló bérleti díj megfizetését vállalja
Budapest, 2013. június 14.
                                                                                               Szabolcs Attila polgármester
                                                                                                         megbízásából
                                                                                                       Zathureczky Zsolt
                                                                                                         irodavezető sk.