Tájékoztató a téli igazgatási szünetről és a munkaszüneti napok körüli munkarendről
Tisztelt Kerületi Lakosok!
A Polgármesteri Hivatalban 2013. december 23. napjától 2014. január 3. napjáig igazgatási szünet lesz. Az igazgatási szünet időtartama alatt kérelmek, beadványok a Hivatal portáján nyújthatók be (1221 Városház tér 11.) az alábbi kivételekkel:
- 2013. december 30-án 8.00-14.00 óráig nyújthatók be a köztemetéssel kapcsolatos kérelmek a Humánszolgáltatási Iroda Szociális Ellátási Csoportjához (1225 Budapest, Nagytétényi út 264.)
- 2013. december 30-án 8.00-14.00 óráig ügyeletet tart az Építéshatósági és Általános Igazgatási Iroda a feladatkörébe tartozó, továbbá anyakönyvezéssel kapcsolatos ügykörökben.
- az igazgatási szünet időtartama alatt az Önkormányzati tulajdonú ingatlanok műszaki ügyei és hibabejelentésével kapcsolatos ügyekben (lakás, helyiség, telek) a Vagyongazdálkodási Iroda a 06-20-254 3640 telefonszámon hívható.
2013. december 7-én szombati munkanapon nincs ügyfélfogadás.
2013. december 21-én szombaton az ügyfélfogadási idő 8.00 órától 12.00 óráig tart a Hivatal valamennyi szervezeti egységénél.
Budafok-Tétény Önkormányzat Polgármesteri Hivatal