Hírek

Gépkocsival segít az autókereskedő
Egy Ford Focust ajánlott fel a védekezéshez az Ivanics Csoport
2020-05-20

A közel háromszáz főt foglalkoztató Ivanics Csoport a járműeladás területén a törvényhozás pillanatában átállt az online és érintkezésmentes kapcsolatfelvételre. Kereskedőik videochaten, chaten és e-mailben állnak az ügyfelek rendelkezésére, a személyes találkozást igénylő tesztvezetésnél pedig a szájmaszk, kézzselé és alkoholos fertőtlenítőszerek használatán kívül az ózonos gépjármű-fertőtlenítés is mindennapossá vált. A szervizelést az eddig is meglévő „hozom-viszem” szolgáltatás kiterjesztésével oldották meg, és alkalmazottaik közül eddig egyetlenegy embert sem küldtek el a koronavírus-járvány miatt – tudta meg lapunk a családi vállalkozást édesapjával közösen vezető Ivanics Lajostól.

– Mire gondoltak, amikor a fertőzés elleni védekezés időszakára felajánlottak az önkormányzatnak egy Ford Focus típusú autót?

– Reméltük, hogy ebben az időszakban jó szolgálatot tesz egy gépkocsi. Mindenki a saját területén tud tenni a helyi közösségért, ahogy a pék kenyérrel, a varrónő maszkokkal, úgy az autókereskedő autóval járul hozzá a védekezéshez. Úgy tudom, ez a Ford Focus is részt vesz az ételkihordásban, a betegek szállításában, tehát nemes célt szolgál.

– A több mint négy évtized alatt nagy utat járt be az Ivanics Csoport. Hol tart ma a cég?

– A járványmentes időszakban ügyfeleinket a budafoki és a székesfehérvári márkakereskedéseinkben várjuk, ahol be tudjuk mutatni a Ford, a Volvo és a Hyundai teljes termékpalettáját, motorkerékpárokból pedig a Yamaha, Kawasaki és Indián modelleket. A gépjárművek szervizigényeit is maradéktalanul ki tudjuk elégíteni, ezen a két telephelyen az egyéni tulajdonosokét, az újbudai Méhész utcában a flottavásárlókét. A három helyszínen több mint hatvan emelővel, lakatos- és fényezőműhellyel, valamint külön vizsgabázissal rendelkezünk, a legkorszerűbb berendezésekkel felszerelt, úgynevezett flottacentrumban pedig a legfelkészültebb szakemberek foglalkoznak a szervizeléssel.

– Nem okoz nagy gondot az ügyfelekkel való találkozás hiánya?

– A korábbi években rengeteg pénzt költöttünk az internetes fejlesztésre, webshopra, online bejelentkezésre, és az eddig alapjáraton működő csatornák most a személyes kapcsolatok helyébe léptek. Mivel adottak voltak a feltételek, nem kellett kapkodnunk, és nagyon gyorsan, kevés ráfordítással át tudtuk terelni az ügyfeleinket erre 
a felületre.

(Tamás Angéla)