Ugrás a tartalomra

Segítség a bajbajutottaknak

2020. június 15. hétfő
Százezer forinttal segített Máhr Tamás, a Canlu Software Kft. ügyvezetője
Segítség a bajbajutottaknak

Segítség a bajbajutottaknakNegyedik generációs budatétényiként szívén viseli a kerületben élők sorsát Máhr Tamás, a Canlu Software Kft. ügyvezető igazgatója, így természetesnek találta, hogy az önkormányzat felhívására ő is a koronavírus-járvány elleni védekezés támogatói közé áll, és százezer forintot átutal az adománygyűjtő számlára.

A számítógépes programfejlesztő szakember három főt foglalkoztató vállalkozása a tevékenységük okán a megváltozott körülmények ellenére ugyanolyan módon működik, mint korábban, így a kft. programozóit nem fenyegeti az a veszély, hogy munka nélkül maradnak.

– Senki nem tudhatja, hogy alakul az élete, mikor szorul másokra. Most nekem van lehetőségem arra, hogy adjak, de bármikor előfordulhat, hogy én kerülök nehéz helyzetbe, és akkor nekem is jólesne a támogatás, az önkormányzat pedig pontosan tudja, hogy mire és kinek a megsegítésére költi a felajánlott összeget – vélekedik a hozzájárulásról Máhr Tamás.

– Az ön nevéhez fűződik a 2001-ben kifejlesztett Post Admin programcsomag, amelyet ma már a Magyar Posta Zrt., a Tesco Zrt., több kormányhivatal, önkormányzat és a közintézmények mellett a bankok, biztosítók, kis- és középvállalkozások is használnak küldeményeik nyilvántartására és továbbítására. Mit tud ez az ügyviteli szoftver?

– Cégünk 2001 óta foglalkozik szoftverfejlesztéssel, fő termékünk a Post Admin, amelyhez az évek alatt számtalan kiegészítést készítettünk. A program egy iktató-, dokumentumkezelő és postázórendszer, amely a kimenő küldemények esetében lehetővé teszi például a postakönyv, feladójegyzék és az elektronikus feladójegyzék készítését, kezeli a kézbesítési jelentéseket, alkalmas borítékcímzésre, etikettcímkék készítésére és tértivevény kitöltésére, a beérkező küldeményeket pedig érkezteti, iktatja, archiválja, azaz kezeli a dokumentumokat.

– Ez a bővített programcsomag összekapcsolható a követeléskezelő és számlázó rendszerekkel. Akad azért még tennivaló a jövőben is?

– A dokumentumkezelő részt szeretnénk még teljesebbé tenni, hiszen a posta a hivatalok számára előbb-utóbb kivezeti a papíralapú tértivevényeket. A Post Admint egyébként is folyamatosan karban kell tartani, mert naprakésznek kell lennünk, de más modulokban is gondolkodunk, például az iktatóegységhez mobiltelefonos applikáció létrehozásában.

(Tamás Angéla)

 

Süti tájékoztató Süti beállítások Sütik törlése