Ugrás a tartalomra

Segítség a bajbajutottaknak

2020. június 15. hétfő
Százezer forinttal segített Máhr Tamás, a Canlu Software Kft. ügyvezetője
Segítség a bajbajutottaknak

Segítség a bajbajutottaknakNegyedik generációs budatétényiként szívén viseli a kerületben élők sorsát Máhr Tamás, a Canlu Software Kft. ügyvezető igazgatója, így természetesnek találta, hogy az önkormányzat felhívására ő is a koronavírus-járvány elleni védekezés támogatói közé áll, és százezer forintot átutal az adománygyűjtő számlára.

A számítógépes programfejlesztő szakember három főt foglalkoztató vállalkozása a tevékenységük okán a megváltozott körülmények ellenére ugyanolyan módon működik, mint korábban, így a kft. programozóit nem fenyegeti az a veszély, hogy munka nélkül maradnak.

– Senki nem tudhatja, hogy alakul az élete, mikor szorul másokra. Most nekem van lehetőségem arra, hogy adjak, de bármikor előfordulhat, hogy én kerülök nehéz helyzetbe, és akkor nekem is jólesne a támogatás, az önkormányzat pedig pontosan tudja, hogy mire és kinek a megsegítésére költi a felajánlott összeget – vélekedik a hozzájárulásról Máhr Tamás.

– Az ön nevéhez fűződik a 2001-ben kifejlesztett Post Admin programcsomag, amelyet ma már a Magyar Posta Zrt., a Tesco Zrt., több kormányhivatal, önkormányzat és a közintézmények mellett a bankok, biztosítók, kis- és középvállalkozások is használnak küldeményeik nyilvántartására és továbbítására. Mit tud ez az ügyviteli szoftver?

– Cégünk 2001 óta foglalkozik szoftverfejlesztéssel, fő termékünk a Post Admin, amelyhez az évek alatt számtalan kiegészítést készítettünk. A program egy iktató-, dokumentumkezelő és postázórendszer, amely a kimenő küldemények esetében lehetővé teszi például a postakönyv, feladójegyzék és az elektronikus feladójegyzék készítését, kezeli a kézbesítési jelentéseket, alkalmas borítékcímzésre, etikettcímkék készítésére és tértivevény kitöltésére, a beérkező küldeményeket pedig érkezteti, iktatja, archiválja, azaz kezeli a dokumentumokat.

– Ez a bővített programcsomag összekapcsolható a követeléskezelő és számlázó rendszerekkel. Akad azért még tennivaló a jövőben is?

– A dokumentumkezelő részt szeretnénk még teljesebbé tenni, hiszen a posta a hivatalok számára előbb-utóbb kivezeti a papíralapú tértivevényeket. A Post Admint egyébként is folyamatosan karban kell tartani, mert naprakésznek kell lennünk, de más modulokban is gondolkodunk, például az iktatóegységhez mobiltelefonos applikáció létrehozásában.

(Tamás Angéla)