Szeptember 1-től változott a Kormányablak nyitva tartása
Tisztelt Kerületi Lakosok!
Tisztelt Ügyfeleink!
Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatal szervezeti egységeként a Campona Bevásárlóközpontban 2015. május 29. napjától működik a Kormányablak, mely heti 49 órában fogadja az ügyfeleket.
A kormányablak ügyek ellátása mellett ebben a Kormányablakban valamennyi okmányirodai ügyet is intézhetnek az ügyfelek.
A Kormányablak ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 7:00 órától 17:00 óráig
Kedd: 8:00 órától 18:00 óráig
Szerda: 8:00 órától 20:00 óráig
Csütörtök: 8:00 órától 18:00 óráig
Péntek: 8:00 órától 15:00 óráig
Ezzel egyidejűleg a Hivatal Kormányablak és Okmányirodai Osztálya a Kossuth Lajos utca 25-29. szám alatt továbbra is fogadja okmányirodai ügyekben az ügyfeleket az alábbi ügyfélfogadási rendben.
Hétfő: 8:00 órától 18:00 óráig
Kedd: 8:00 órától 12:00 óráig
Szerda: 8:00 órától 18:00 óráig
Csütörtök: 8:00 órától 16:00 óráig
Péntek: 8:00 órától 12:00 óráig
Az ügyfelek az eljárási illetéket, díjat a Kossuth Lajos utcai Kormányablak és Okmányirodai Osztályon továbbra is megfizethetik készpénzzel a pénztárban, vagy bankkártyával az ügyintézőnél, azonban fontos hangsúlyozni, hogy a pénztár nyitva tartási ideje az ügyfélfogadási időtől eltérő, ezért annak zárva tartási ideje alatt bankkártyás vagy postai befizetés lehetséges.
A pénztár nyitva tartási ideje:
hétfőn 8:00 órától 12:00 óráig és 12:30 órától 17:30 óráig
kedden 8:00 órától 12:00 óráig
szerdán 8:00 órától 12:00 óráig és 12:30 órától 17:30 óráig
csütörtökön 8:00 órától 12:00 óráig és 12:30 órától 16:30 óráig
pénteken 8:00 órától 12:00 óráig
A Campona Bevásárlóközpontban működő Kormányablakban pénztár nem üzemel, ezért az eljárási illetéket, díjat bankkártyával az ügyintézőnél lehet megfizetni, vagy a Camponában működő postán csekken feladni.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a járások kialakításáról, valamint egyes ezzel összefüggő törvények módosításáról szóló 2012. évi XCIII. törvény valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 218/2012. (VIII. 13.) Korm. rendelet alapján 2013. január 1-jétől számos, korábban az önkormányzatnál intézhető ügykör - többek között az okmányirodai, gyámhivatali feladatok - átkerültek Budapest Főváros Kormányhivatala szervezetébe tartozó fővárosi kerületi hivatalokhoz.
Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatala okmányirodája továbbra is a megszokott helyen, a Kossuth Lajos u. 25–29. szám alatt, a Promontor Udvar Üzletház első emeletén működik.
Telefon: 424-0530, fax: 229-2672.
Az ügyintézés az érkezés sorrendjében, az ügyfélhívónál kapott sorszám alapján történik. Lehetőség van telefonon (vagy személyesen) történő sorszámelőjegyzésre a 424-0530-as telefonszámon. Az interneten keresztül történő időpontfoglaláshoz kattintson az „online időpontfoglalás” feliratra, vagy ide.
Egy sorszámmal (egy időpontfoglalással) egy ügyfél egy ügyét lehet intézni.
Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatala
Hivatalvezető:
Maró Richárd
e-mail cím: Maro.Richard@22kh.bfkh.gov.hu
Az Okmányirodai Osztály e-mail címe: okmanyiroda@22kh.bfkh.gov.hu
Vezetője:
Bencze Márta
osztályvezető
Budapest Főváros Kormányhivatala XXII. Kerületi Hivatala Okmányirodai Osztály
1221 Budapest, Kossuth Lajos u. 25–29. Tel.: 229-2602, 424-0530/223-as mellék.
E-mail címe: Bencze.Marta@22kh.bfkh.gov.hu
Az ügytípusokról, az azokhoz kapcsolódó letölthető dokumentumokról, valamint Budapest Főváros Kormányhivatala kerületi hivatalainak elérhetőségeiről az alábbi webes elérhetőségeken, a hivatkozásokra kattintva kaphatnak bővebb, részletesebb információkat.
- Budapest Főváros Kormányhivatala kerületi hivatalainak elérhetőségei: KORMÁNYHIVATALOK - Budapest Főváros Kormányhivatala, illetve a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala oldalon
- Budapest Főváros Kormányhivatala kerületi hivatalaiban a jogszabályok alapján ellátandó ügytípusokhoz kapcsolódó dokumentumok, nyomtatványok, iratminták: Ügyintézés - Dokumentumokoldalon
- Budapest Főváros Kormányhivatala kerületi hivatalaiban a jogszabályok alapján ellátandó ügytípusokhoz kapcsolódó tájékoztatók, ügyleírások: Ügyintézés - Ügyek oldalon
Panaszügyekben elektronikus levelet az Okmányirodai Osztály vezetőjéhez, illetve a hivatalvezetőhöz lehet küldeni a megadott e-mail címekre.
Kapcsolódó anyagok:
http://www.promontortv.hu/2015/10/19/kiut-a-burokracia-utvesztoibol/