Tájékoztatás a téli igazgatási szünetről
Az igazgatási szünet időtartama alatt ügyeletet tart:
- Adóügyi Iroda az igazgatási szünet teljes időtartama alatt, az adougyiiroda@bp22.hu e-mail címen, a feladatkörébe tartozó ügykörökben;
- Általános Igazgatási Csoport: 2022. december 20.–2023. január 6-ig: a csoport az igazgatasiugyek@bp22.hu e-mail címen,
- Anyakönyvi Hivatal: 2022. december 20.–2023. január 6-ig, kizárólag a kerületben történt szülés vagy haláleset anyakönyvezése ügyében: munkanapokon az anyakonyv@bp22.hu e-mail címen és a 06-1/229-2611-es telefonszámon fogadja a bejelentéseket.
- Szociális Ellátási Csoport:
-
- Köztemetési ügyekben, valamint hagyatéki ügyekben a 06-20/253 8027-es telefonszámon, valamint a 06 1 424 0032/16 melléken, december 21-én, január 4-én és 6-án.
- Hagyatéki ügyekben
december 20-án, 27-én és január 3-án a 06-1/424-0032/15 melléken
december 22-én, 29-én és január 5-én a 06-1/424-0032/12 melléken
- a Közterület-felügyeleti Csoport a 06-20/386-5942-es ügyeleti számon;
- a Vagyongazdálkodási Iroda az önkormányzati tulajdonú lakások és nem lakás céljára szolgáló helyiségek sürgős/halaszthatatlan beavatkozást igénylő műszaki jellegű hibabejelentésével kapcsolatban, a 06-20/444-7052-es és a 06-20/418-5438-as telefonszámon.
Továbbra is kérjük minden kedves ügyfelünket, hogy éljenek az alábbi ügyintézési lehetőségekkel:
- A Polgármesteri Hivatal központi telefonszáma: 06-1/229-2611
- E-mail cím: onkormanyzat@bp22.hu
- Postai cím: 1775 Budapest, Pf. 109.
- Közterületi hibák bejelentése:
- Budafok-Tétény applikáció letöltése Google Play-en keresztül
- Budafok-Tétény applikáció letöltése App Store-on keresztül
- e-Papír küldése: https://epapir.gov.hu/
- Önkormányzati adóhatóságnál lévő ügyek intézése: Elektronikus adórendszer
- E-Önkormányzat portál: https://ohp-20.asp.lgov.hu/
Előre is köszönjük megértésüket és türelmüket!