Ugrás a tartalomra

Újabb cégek lettek stratégiai partnerek

2022. május 18. szerda
A Háros utcai Hollós Szerviz legalább tíz százalék kedvezményt ad a kerületi lakosoknak – Az autókkal foglalkozó Kövesdán Kft. is az önkormányzat partnere lett
Újabb cégek lettek stratégiai partnerek

A gépjárműjavítással és -karbantartással foglalkozó Hollós Szerviz stratégiai partnerségi megállapodást kötött a kerület városvezetésével. Hollós Kata, a Háros utcában található szerviz ügyvezetője akkor lenne elégedett, ha a cége minél több kerületi lakosnak tudna segíteni a problémái megoldásában.

– Mit takar a stratégiai megállapodás? – kérdeztük a Hollós Szerviz cégvezetőjét, Hollós Katát.
– Régóta jó kapcsolatot ápolunk a polgármester úrral, örülök, hogy most már hivatalos formában is a XXII. kerületi önkormányzat partnereinek tudhatjuk magunkat. Ha úgy tetszik, még szorosabb a kötelék a Hollós Szerviz és az önkormányzat között. Büszkeséggel tölt el, hogy immár stratégiai partnerek vagyunk, mindig is az volt a célunk, hogy a kerületi lakosok elégedetten távozzanak a szervizünkből, hiszen nekik is akarunk segíteni. A kerületben élők és a XXII. kerületben dolgozók legalább tíz százalék kedvezményt kapnak, ha belénk fektetik a bizalmukat.
– Miben tudnak nekik segíteni?
– Karbantartással, javításokkal foglalkozunk, valamint a gépjárművek biztosítása és a teljes körű biztosítási ügyintézés is a cégünk profiljába tartozik. Tizenhat embert foglalkoztatunk, a cég méretét tekintve a kis- és középvállalkozások közé sorolható. Arra is komoly nyomatékot helyezünk, hogy a kerületi vállalkozókat hozzunk helyzetbe, például a nyomdai munkákon keresztül.
– Ha már szóba jött a stratégiai partnerség, milyen célokat tűztek ki a közeljövőre?
– Mint már említettem, arra törekszünk, hogy minél több kerületi lakosnak és az itt dolgozóknak tudjunk magas színvonalon segíteni. Rengeteg embert ismerek a XXII. kerületben, többek között a szüleim is itt élnek. Hadd tegyem hozzá, nem csak magánügyfeleknek, a céges flottakezelőknek is szeretnénk segíteni a problémájuk megoldásában. Mi akkor leszünk boldogok, ha az ügyfeleink elégedetten távoznak a Háros utcai szervizünkből. Itt ragadom meg a lehetőséget, hogy felhívjam a lakosok figyelmét a cégünk honlapjára: a www.hollosszerviz.hu címen is állunk a rendelkezésükre.

-------------------------------------------------------------

A vállalkozást Kövesdán András akkori BMW-gyári autóversenyző hozta létre azzal a céllal, hogy a versenysportban megszerzett igen magas technikai tudását kamatoztassa az üzleti életben. A munkaerőhiányt olykor kerületi toborzással orvosolja a Kövesdán Kft., a helyi illetőségű cég megállapodott az önkormányzattal, az együttműködési több területet foglal magában – mondta lapunknak a kft. cégvezetője, Kövesdán Krisztián.

– Miért kötött stratégiai partnerségi megállapodást a Kövesdán Kft. a budafoki önkormányzattal? Mit érdemes tudnunk együttműködés előzményeiről?
– Még a tavalyi év végén a hivatali ügyintézések kapcsán kerestük meg az önkormányzatot. Ekkor esett szó a stratégiai partnerségről, amely mindkettőnk számára hasznos lehetőségeket nyújt. Az a célunk, hogy az önkormányzaton keresztül szorosabb kapcsolatot építsünk ki Budafokkal. Abban bízunk, hogy a jelenleg nehéz munkaerőhiányt is sikerül helyi munkaerővel kiküszöbölnünk, ezzel elősegítve egyúttal a budafoki foglalkoztatás fellendülését is.
– Mit érdemes tudnunk a Kövesdán Kft tevékenységéről? Hány embert alkalmaznak? Mik a cég stratégiai tervei az előttünk álló időszakban?
– A cég főbb profiljai közé a márkafüggetlen autószervizelés, műszaki vizsgáztatás, klímajavítás, karosszérialakatolás, fényezés, kézi mosás, a Suzuki-vonalon a márkakereskedés és szerviz tartozik. Ezenfelül édesapám rallys és szakmai múltja révén a Porsche autók szervizelésére is specializálódtunk. Olykor előfordul, hogy egy-egy old timer is betér hozzánk. Általában 19–23 ember között mozog a csapatunk létszáma. Ezt szeretnénk hosszú távon helyi erőforrásokkal is stabilizálni. Nálunk az ügyfelek szerint is barátságos és családias a légkör. A jövőben is folytatni szeretnénk azt a növekedést, amelynek alapját az évtizedes tapasztalatunk adja. A hagyományos tevékenységünk mellett két évvel ezelőtt egy jelentős innovációs fejlesztésbe is belekezdtünk, amelynek eredménye az idei év közepén már elérhető lesz a magyar piacon. Ez a fejlesztés az nDRU-applikáció, amelynek segítségével közvetlen és egyszerű kapcsolat jön létre gépjármű-tulajdonosok, szervizek, valamint flottakezelők között.
– Hogyan érzi magát a cég a kerületben? Megteremtődött az ideális piaci környezet Budafokon?
– A Kövesdán Kft. jól érzi magát Budafokon. Lassan harminc éve vagyunk itt a Hajó utca 1.-ben, és talán benne vagyunk a helyi közösség emlékezetében. Régebbről az Opel Kövesdán csenghet ismerősnek, de ma már márkafüggetlen szervizként és Suzukiként vagyunk jelen. Abszolút ideális a piaci helyzetünk Budafokon, mert központi helyen van a szervizünk, és könnyen ránk lehet találni. Egyrészről ezért is kötöttük a stratégiai partnerségi megállapodást, hogy több budafoki ügyfelet szolgálhassunk ki a közeljövőben.