Változás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjében
Az ügyfélfogadási rend szigorítását a lakosság és az önkormányzat munkatársai egészségének védelme érdekében vezetjük be. Önkormányzatunk elsődleges célja, hogy a pandémiás helyzetben is a végsőkig biztosítsa a lakosság részére a közszolgáltatások elérhetőségét. Ez csak a tömeges megbetegedések, fertőzések megelőzésével, elkerülésével lehetséges.
A fentiekre tekintettel 2021. március 8-tól az alábbi intézkedések lépnek érvénybe:
- A Polgármesteri Hivatal épületében és a Szociális Ellátási Csoport telephelyen, ügyintézésre kizárólag elektronikus úton van lehetőség.
- Ügyfélfogadási időben kérelmek, beadványok a Polgármesteri Hivatal, illetve a Szociális Ellátási Csoport portáján adhatók le.
- Amennyiben a beadványon feltüntetik a telefonos elérhetőségüket, akkor az ügyintéző szükség (pl. hiánypótlás) esetén felhívja és tájékoztatja Önöket.
Kérjük minden kedves ügyfelünket, hogy éljenek az alábbi ügyintézési lehetőségekkel:
- A Polgármesteri Hivatal központi telefonszáma: 06-1-229-2611
- E-mail cím: onkormanyzat@bp22.hu
- Postai cím: 1775 Budapest, Pf. 109.
- Közterületi hibák bejelentése:
Budafok-Tétény applikáció letöltése Google Play-en keresztül
Budafok-Tétény applikáció letöltése App Store-on keresztül
- Ügyintézés a Polgármesteri Hivatal szakirodáinál:
A Polgármesteri Hivatal Szakirodáinak elérhetőségei
- e-Papír küldése:
https://epapir.gov.hu/
- Önkormányzati adóhatóságnál lévő ügyek intézése:
Elektronikus adórendszer
- E-Önkormányzat portál
https://ohp-20.asp.lgov.hu/
Előre is köszönjük megértésüket és türelmüket!
Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!