Ugrás a tartalomra

Változás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjében

2021. március 05. péntek
2021. március 8-tól a koronavírus járvány terjedésének megfékezése és az önkormányzati közszolgáltatások folytonosságának biztosítása érdekében a Polgármesteri Hivatal épületében és a Szociális Ellátási Csoport (Nagytétényi út 264.) telephelyen a személyes ügyfélfogadás szünetel. Az intézkedés visszavonásig érvényes. Az ügyintézési rendet érintő korlátozás feloldásáról a honlapon fogunk tájékoztatást adni.
Változás a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjében

Az ügyfélfogadási rend szigorítását a lakosság és az önkormányzat munkatársai egészségének védelme érdekében vezetjük be. Önkormányzatunk elsődleges célja, hogy a pandémiás helyzetben is a végsőkig biztosítsa a lakosság részére a közszolgáltatások elérhetőségét. Ez csak a tömeges megbetegedések, fertőzések megelőzésével, elkerülésével lehetséges.

 

A fentiekre tekintettel 2021. március 8-tól az alábbi intézkedések lépnek érvénybe:

  • Polgármesteri Hivatal épületében és a Szociális Ellátási Csoport telephelyen, ügyintézésre kizárólag elektronikus úton van lehetőség.
  • Ügyfélfogadási időben kérelmek, beadványok a Polgármesteri Hivatal, illetve a Szociális Ellátási Csoport portáján adhatók le.
  • Amennyiben a beadványon feltüntetik a telefonos elérhetőségüket, akkor az ügyintéző szükség (pl. hiánypótlás) esetén felhívja és tájékoztatja Önöket.

 

Kérjük minden kedves ügyfelünket, hogy éljenek az alábbi ügyintézési lehetőségekkel:

 

Előre is köszönjük megértésüket és türelmüket!
Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!