Adóügyi irodavezető
BETÖLTENDŐ MUNKAKÖR:
Az Adóügyi Irodán irodavezető munkakör betöltése köztisztviselői jogviszonyban, határozatlan időtartamra, főosztályvezető-helyettesi vezetői szintnek megfelelő besorolásban
FELADATOK:
- irányítja, vezeti, felügyeli és ellenőrzi az Adóügyi Iroda munkatársainak tevékenységét,
- évente elkészíti az önkormányzat helyi adó rendelete felülvizsgálatáról szóló előterjesztést, elkészíti a rendelet módosítási javaslat tervezetét, illetve egyéb, adózással kapcsolatos előterjesztéseket, feljegyzéseket készít,
- dönt az adó-megállapítási, adóellenőrzési, adó-nyilvántartási, adóbehajtási ügyekben és az adótartozások elengedésére és részletfizetésre vonatkozó kérelmek ügyében,
- felügyeli az adók megállapításával, nyilvántartásával és kezelésével kapcsolatos feladatok teljesítését és a csoportvezetők ellenőrzési tevékenységét
- az iroda ügyintézői számára speciális adóigazgatási iratmintákat rendszeresít és tesz elérhetővé az iroda dokumentumtárában,
- figyelemmel kíséri a csőd és felszámolási eljárások kimenetelét, a kiemelt adózók tartozásállományának alakulását,
- rendszeresen ellenőrzi a jogszabályban meghatározott tartalommal vezetendő nyilvántartások kezelését,
- gondoskodik az adóügyi iratok átvételéről, szignálásáról, az ügyirat kezelési szabályok betartatásáról,
- elkészíti a másodfokú eljárásokhoz, bírósági ügyekhez kapcsolódó, és egyéb felettes szerv részére a felterjesztések, megkeresések tervezetét,
- folyamatosan figyelemmel kíséri az adóbevételek alakulását, intézkedik az adótartozások behajtására,
- javaslatot tesz a költségvetési koncepció és terv adóbevételi előirányzataira, figyelemmel kíséri az adóbevételi terv sarokszámainak évközi alakulását, szükség esetén javaslatot tesz a költségvetési bevételi terv évközi módosítására,
A MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1221 Budapest, Városház tér 11.
PÁLYÁZATI FELTÉTELEK:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- a közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. számú melléklet 14. Hatósági feladatkör I. besorolási osztályban meghatározott végzettség
- legalább 3 év vezetői tapasztalat
- Microsoft Office programok felhasználói szintű ismerete
A PÁLYÁZAT ELBÍRÁLÁSÁNÁL ELŐNYT JELENT:
- helyi önkormányzatnál, önkormányzati költségvetési szervnél, adóügyi területen szerzett szakmai tapasztalat
- Az ASP Adó Szakrendszer gyakorlati ismerete
- DMSOne iratkezelő szoftver ismerete
ELVÁRT KOMPETENCIÁK:
- döntési képesség
- pontos, precíz munkavégzés
- kiemelkedő kommunikációs képesség
- kiemelkedő elemző képesség
- informatikai rendszerek használatában való kiemelkedő jártasság
- kiemelkedő írásos és szóbeli kifejezőkészség
- empatikus konfliktuskezelési képesség
- csapatmunka, együttműködés
- terhelhetőség, stressztűrés
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva.
- a motivációs levelet
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi munkahelyeinek, munkaköreinek és szakmai tevékenységének ismertetését
- az Adóügyi Iroda vezetésére vonatkozó programot, fejlesztési elképzeléssel,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
Illetmény, egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az egységes közszolgálati szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet – mely az illetményalapot 2023. évben várhatóan 72.100 Ft-ban állapítja meg - alapján.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2023. április 15-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „Adóügyi Irodavezető ” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu