Ugrás a tartalomra

ALJEGYZŐ


BETÖLTENDŐ MUNKAKÖR:

A munkakör betöltésére a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény, valamint a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény alapján határozatlan idejű közszolgálati jogviszony keretében kerül sor.

 

FELADATOK:

  • a jegyző által meghatározott feladatok ellátása
  • a jegyző helyettesítése a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvényben, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvényben és egyéb jogszabályokban meghatározott és az aljegyző számára kijelölt feladatkörökben
  •  általános törvényességi felügyeletet gyakorol a hivatal szervezeti egységei felett
  • együttműködik a jegyzővel az egységes hivatal működésének kialakításában, a hivatali feladatok ellátásának megszervezésében
  • irányítja, felügyeli és ellenőrzi a jegyző által kijelölt szervezeti egységek irodavezetőinek munkáját
  • gyakorolja az Egységes Közszolgálati Szabályzatban rá ruházott munkáltatói jogokat a polgármesteri hivatal közszolgálati tisztviselői és munkavállalói tekintetében
  • gondoskodik a jegyző által meghatározott szabályzatok elkészíttetéséről naprakészségének biztosításáról
  • figyelemmel kíséri az önkormányzati és jegyzői hatáskörök jogszabályi változásait, és az irodavezetőkön keresztül gondoskodik a változásoknak az Ügyrendben történő átvezettetéséről
  • közreműködik az önkormányzati stratégiák megalkotásában, végrehajtásában
  • veszt részt a képviselő-testület, szükség szerint a képviselő-testület bizottságának ülésén
  • gondoskodik az irányítása alá tartozó szervezeti egységek tekintetében a képviselő-testület, a bizottságok elé kerülő előterjesztések elkészíttetéséről
  • ellátja a kötelezettségvállalás, ellenjegyzés, teljesítés igazolása, érvényesítés, utalványozás gyakorlásának módjáról, eljárási és dokumentációs részletszabályairól, valamint ezeket végző személyek kijelölésének rendjéről szóló szabályzatban számára meghatározott feladatokat

 

A MUNKAVÉGZÉS HELYE: 1221 Budapest, Városház tér 11.

 

PÁLYÁZATI FELTÉTELEK:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • jogász szakképzettség
  • jogi vagy közigazgatási szakvizsgával, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítéssel rendelkezik
  • legalább 10 év vezetői tapasztalat
  • legalább 10 év közigazgatási gyakorlat

 

A PÁLYÁZAT ELBÍRÁLÁSÁNÁL ELŐNYT JELENT:

  • Országgyűlési, önkormányzati, nemzetiségi választáson szerzett szakmai tapasztalat

 

ELVÁRT KOMPETENCIÁK:

  • kiváló szervezőkészség,
  • kiváló szintű kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség,
  • pontos, precíz munkavégzés,
  • lendületes, motivált, céltudatos személyiség,
  • lojalitás, szakmai elkötelezettség,
  • nagyfokú empatikus képesség,
  • nagyfokú munkabírás.

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva.
  • a motivációs levelet
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi munkahelyeinek, munkaköreinek és szakmai tevékenységének ismertetését
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

Illetmény, egyéb juttatás: a közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény, az egységes közszolgálati szabályzat, valamint a helyi költségvetési rendelet – mely az illetményalapot 79.000 Ft-ban állapította meg - alapján.

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.  A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázatokat 2025. február 28-ig Tevanné dr. Südi Annamária jegyzőnek címezve a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „Aljegyző” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu


Süti tájékoztató Süti beállítások Sütik törlése