Ugrás a tartalomra

CONTROLLING ÜGYINTÉZŐ


Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Irodája csapatába keresünk controlling ügyintéző munkatársat határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban.

 

Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:

  • a Polgármesteri Hivatal elektronikus ügyintézési rendszereinek fejlesztése
  • az elektronikus rendszerek bevezetését megelőzően munkafolyamat-vizsgálatok során az irodavezető által meghatározott feladatok elvégzése
  • szervezetirányítási dokumentumok elkészítése
  • részvétel a belső kontroll rendszer működtetésében, fejlesztésében
  • a belső szabályozó rendszer érvényesülésének, hatékonyságának nyomon követése, a szabályozottól eltérő működés okainak feltárása, intézkedési terv készítése, az intézkedések ellenőrzése
  • kockázatok elemzése, kezelése, kockázatkezelés teljes folyamatának folyamatos felülvizsgálata, részvétel a kockázatkezeléssel összefüggő feladatokban
  • a szervezet meghatározó munkafolyamatainak nyomon követése, fejlesztési irányok feltárása, a Hivatal fő folyamataihoz tartozó ellenőrzési nyomvonalak rögzítése
  • részvétel az iroda monitoring vizsgálatok elvégzésében, valamint az iroda monitoring rendszerének működtetésében
  • menedzsment igényeknek megfelelő elemzések, jelentések, prezentációk készítése
  • projektdokumentáció (tervezetek, adminisztrációs dokumentumok, jelentések, beszámolók) összeállítása, elkészítése.

 

Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:

  • Magabiztos szakmai tudással elemzőkészséggel rendelkezik
  • MS Office programokat készség szinten használja
  • Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
  • Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
  • Kiemelkedő kommunikációs képességgel rendelkezik szóban és írásban egyaránt
  • Képes magas szintű együttműködést kialakítani a társirodákkal, az önkormányzat vezetőivel és a partnerszervezetekkel

 

A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.

 

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi szakképzettség

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • folyamatelemzés, folyamatmenedzsment terén szerzett tapasztalat,
  • projektszervezést támogató szoftverek profi felhasználói szintű ismerete.
  • MS Power BI, MS Visio MS Planner magas szintű ismerete
  • jártasság a controlling területén

 

Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak

  • rugalmas munkaidő
  • az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap
  • cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
  • mobiltelefon készülék és költségtérítés
  • széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása  
  • 13. havi illetmény
  • egészség-és nyugdíjpénztári támogatás
  • jutalmazási lehetőség

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
  • kézzel írt motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázatokat 2024. július 31-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához controlling ügyintéző” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu