HUMÁNPOLITIKAI CSOPORTVEZETŐ
Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Irodája csapatába keresünk humánpolitikai csoportvezető munkatársat határozatlan időtartamra, köztisztviselői jogviszonyban, osztályvezető besorolásban.
Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:
- a Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Iroda Humánpolitikai Csoportja tevékenységének irányítása, ellenőrzése,
- a Polgármesteri Hivatal Hivatali Stratégiájának végrehajtása,
- közszolgálati jogviszonyban, munkaviszonyban jogviszonyban foglalkoztatottak jogviszonyával kapcsolatos munkáltatói intézkedések előkészítése,
- részvétel a humán kontrolling rendszer fejlesztésében, működtetésében és a humánpolitikai folyamatokhoz kapcsolódó elektronikus ügyintézési lehetőségek fejlesztésében
- folyamatosan figyeli a munkaerőpiaci trendeket, elemzéseket készít és javaslatot tesz a munkatársak elégedettségének és elkötelezettségének növelésére
- a leendő munkatársak kiválasztása, interjúk megtartása és a jelöltek értékelése
- gondoskodik a munkavállalók képzési és fejlődési lehetőségeinek elemzéséről és ennek megfelelően mentorprogramokat és tréningeket szervez
- előkészíti és koordinálja a munkatársak teljesítményértékelésével kapcsolatos folyamatokat
- a humánpolitikai területet érintő önkormányzati rendelet-tervezetek, előterjesztések előkészítése
- közreműködés a költségvetési rendelet tervezet elkészítésében; javaslattétel a Polgármesteri Hivatal személyi juttatási előirányzatának és a hozzá kapcsolódó dologi kiadások előirányzatának tervezetére,
- közreműködés a humánpolitikai szabályzatok naprakészen tartásában,
- köztisztviselők egyéni képzési tervének elkészítése,
- cafetéria rendszer működtetése,
- menedzsment igényeknek megfelelő elemzések, jelentések, prezentációk készítése
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- Magabiztos szakmai tudással rendelkezik mind a közszolgálati jogviszony, mind a munkaviszonyhoz kapcsolódó jogszabályok ismeretében,
- Kiválóan kommunikál mind szóban mind írásban,
- Kiváló elemzőkészség, lényeglátás
- Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
- Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
- Belső, saját igénye a feladatok tökéletes és időben történő megoldása,
- Stratégiai gondolkodás,
- Képes magas szintű együttműködést kialakítani a társirodákkal, az önkormányzat vezetőivel és a partnerszervezetekkel
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi, emberi erőforrás gazdálkodási, humánerőforrás menedzser szakképzettség,
- legalább 3 év közigazgatásban, HR területen szerzett szakmai gyakorlat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási szervnél szerzett többéves HR gyakorlat
- Humán kontrolling területen szerzett szakmai tapasztalat,
- közigazgatási alapvizsga, közigazgatási szakvizsga
- Wintiszt, TÉR, KIRA, DmsOne programok felhasználói szintű ismerete
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 10%-os vezetői pótlék, 2025. évben várhatóan 86.900 Ft illetményalap
- cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
- mobiltelefon készülék és költségtérítés
- széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása
- egészség-és nyugdíjpénztári támogatás
- 13. havi illetmény
- jutalmazási lehetőség
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- kézzel írt motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2025. március 17-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „humánpolitikai csoportvezető” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu