Ugrás a tartalomra

IRATTÁROS


Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Irodája Ügyvitelszervezési és Controlling Csoportjába keresünk irattáros munkatársat határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban.

 

Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:

  • a Polgármesteri Hivatal irattárazási feladatainak ellátása
  • eseti jelleggel iratkezelési feladatok ellátása
  • elektronikus úton érkezett küldeményekkel kapcsolatos iratkezelési feldatok ellátása
  • a hivatal ügyviteli folyamatainak felügyeletében való aktív részvétel
  • kapcsolattartás a területileg illetékes levéltárral

 

Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:

  • pontosság
  • gyors, precíz munkavégzés
  • együttműködő készség
  • önálló munkavégzés
  • gyors tanulási és problémamegoldó készség
  • MS Office programokat készség szinten használja
  • magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
  • képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
  • képes magas szintű együttműködést kialakítani a társirodákkal, az önkormányzat vezetőivel és a partnerszervezetekkel

 

A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.

 

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet,
  • cselekvőképesség,
  • középfokú végzettség,
  • MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • levéltáros, iratkezelő, ügykezelő, szakképesítés
  • közigazgatási szervnél iratkezelőként/ügykezelőként szerzett szakmai tapasztalat
  • elektronikus ügyintézési feladatok ismerete
  • DMS One Dokumentumkezelő Rendszer ismerete
  • ügykezelői vizsga
  • közigazgatási alap vagy szakvizsga
  • „B” kategóriás jogosítvány

 

Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak

  • rugalmas munkaidő
  • az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap
  • cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
  • mobiltelefon készülék és költségtérítés
  • széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása  
  • 13. havi illetmény
  • egészség-és nyugdíjpénztári támogatás
  • jutalmazási lehetőség

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
  • kézzel írt motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázatokat 2024. augusztus 15-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához irattáros” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu