IRATTÁROS
Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Irodája Ügyvitelszervezési és Controlling Csoportjába keresünk irattáros munkatársat határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban.
Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:
- a Polgármesteri Hivatal irattárazási feladatainak ellátása
- eseti jelleggel iratkezelési feladatok ellátása
- elektronikus úton érkezett küldeményekkel kapcsolatos iratkezelési feldatok ellátása
- a hivatal ügyviteli folyamatainak felügyeletében való aktív részvétel
- kapcsolattartás a területileg illetékes levéltárral
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- pontosság
- gyors, precíz munkavégzés
- együttműködő készség
- önálló munkavégzés
- gyors tanulási és problémamegoldó készség
- MS Office programokat készség szinten használja
- magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
- képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
- képes magas szintű együttműködést kialakítani a társirodákkal, az önkormányzat vezetőivel és a partnerszervezetekkel
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- középfokú végzettség,
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- levéltáros, iratkezelő, ügykezelő, szakképesítés
- közigazgatási szervnél iratkezelőként/ügykezelőként szerzett szakmai tapasztalat
- elektronikus ügyintézési feladatok ismerete
- DMS One Dokumentumkezelő Rendszer ismerete
- ügykezelői vizsga
- közigazgatási alap vagy szakvizsga
- „B” kategóriás jogosítvány
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- rugalmas munkaidő
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap
- cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
- mobiltelefon készülék és költségtérítés
- széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása
- 13. havi illetmény
- egészség-és nyugdíjpénztári támogatás
- jutalmazási lehetőség
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- kézzel írt motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2024. augusztus 15-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „irattáros” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu