Ugrás a tartalomra

Irodavezető-helyettes


Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Irodája csapatába keresünk irodavezető-helyettes munkatársat határozatlan időtartamra, közszolgálati jogviszonyban, osztályvezető besorolásban.

 

Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:

  • Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Iroda vezetőjének közvetlen szakmai támogatása,
  • A Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztési feladatainak koordinálása,
  • Részvétel a belső kontroll rendszer működtetésében, fejlesztésében,
  • A belső szabályozó rendszer érvényesülésének, hatékonyságának nyomon követése, a szabályozottól eltérő működés okainak feltárása, intézkedési terv készítése, az intézkedések ellenőrzése,
  • Kockázatok elemzése, kezelése, kockázatkezelés teljes folyamatának folyamatos felülvizsgálata, részvétel a kockázatkezeléssel összefüggő feladatokban,
  • A szervezet meghatározó munkafolyamatainak nyomon követése, fejlesztési irányok feltárása,
  • Részvétel az iroda monitoring vizsgálatok elvégzésében, valamint az iroda monitoring rendszerének működtetésében,
  • Az elektronikus ügyintézés fejlesztésével kapcsolatos feladatok ellátása,
  • Az elektronikus ügyviteli rendszerrel kapcsolatos fejlesztések koordinálása,
  • Szervezetirányítási dokumentumok (belső szabályzatok, utasítások) elkészítése
  • Menedzsment igényeknek megfelelő elemzések, jelentések, prezentációk készítése

 

Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:

  • Magabiztos szakmai tudással rendelkezik szervezetfejlesztési, controlling területen,
  • Kiválóan kommunikál mind szóban mind írásban,
  • Kiváló elemzőkészség, lényeglátás
  • Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
  • Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
  • Belső, saját igénye a feladatok tökéletes és időben történő megoldása,
  • Stratégiai gondolkodás,
  • Rendszerszemlélet, folyamatalkotási képesség.

 

A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.

 

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, cselekvőképesség,
  • Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, gazdaságtudományi, szakképzettség.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • folyamatelemzés, folyamatmenedzsment terén szerzett tapasztalat,
  • projektszervezést támogató szoftverek profi felhasználói szintű ismerete.
  • DMSOne iktatórendszer és egyéb közszférában használatos rendszerek ismerete
  • közigazgatási alapvizsga, szakvizsga

 

Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak

  • az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 10%-os vezetői pótlék, 2025. évben várhatóan 86.900 Ft illetményalap
  • cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
  • mobiltelefon készülék és költségtérítés
  • széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása 
  • egészség-és nyugdíjpénztári támogatás
  • 13. havi illetmény
  • jutalmazási lehetőség

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • néletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
  • kézzel írt motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

 

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázatokat 2025. március 17-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához irodavezető-helyettes” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu


Süti tájékoztató Süti beállítások Sütik törlése