Ugrás a tartalomra

Irodavezető-helyettes


Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Humánszolgáltatási Irodája csapatába keresünk irodavezető-helyettes munkatársat határozatlan időtartamra, közszolgálati jogviszonyban, osztályvezető besorolásban.

 

Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:

  • az önkormányzat által fenntartott köznevelési, egészségügyi, gyermekjóléti, szociális feladatokat ellátó költségvetési szervek létesítésével, gazdálkodásával, költségvetése meghatározásával, átszervezésével, névváltoztatásával, megszüntetésével, tevékenységi körének módosításával, irányításával, ellenőrzésével, fenntartásával és működtetésével kapcsolatos fenntartói döntések előkészítése
  • polgári védelemmel, katasztrófavédelemmel, honvédelemmel kapcsolatos önkormányzati döntések előkészítése és végrehajtásuk megszervezése
  • közérdekű adatmegismerési kérelmek teljesítésével és a közérdekű adatok közzétételével kapcsolatos koordinációs feladatok

 

Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:

  • Magabiztos szakmai tudással rendelkezik
  • Kiválóan kommunikál mind szóban, mind írásban
  • Kiváló elemzőkészség, lényeglátás
  • Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
  • Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
  • Belső, saját igénye a feladatok tökéletes és időben történő megoldása
  • Stratégiai gondolkodás, rendszerszemlélet

 

A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.

 

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, cselekvőképesség,
  • felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi szakképzettség,
  • legalább 5 év önkormányzati igazgatásban szerzett vezetői tapasztalat

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

 

  • közigazgatási szakvizsga
  • DMSOne iktatórendszer és egyéb közszférában használatos rendszerek ismerete

 

Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak

  • rugalmas munkaidő
  • távmunkavégzési lehetőség
  • az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 72.100 Ft illetményalap
  • cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
  • mobiltelefon készülék és költségtérítés
  • széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása  
  • 13. havi illetmény
  • jutalmazási lehetőség

 

A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:

  • Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
  • kézzel írt motivációs levelet,
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

 

A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.

A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázatokat 2025. január 10-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához irodavezető-helyettes” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu


Süti tájékoztató Süti beállítások Sütik törlése