Irodavezető-helyettes
Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Irodája csapatába keresünk irodavezető-helyettes munkatársat határozatlan időtartamra, közszolgálati jogviszonyban, osztályvezető besorolásban.
Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:
- Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Iroda vezetőjének közvetlen szakmai támogatása,
- A Polgármesteri Hivatal szervezetfejlesztési feladatainak koordinálása,
- Részvétel a belső kontroll rendszer működtetésében, fejlesztésében,
- A belső szabályozó rendszer érvényesülésének, hatékonyságának nyomon követése, a szabályozottól eltérő működés okainak feltárása, intézkedési terv készítése, az intézkedések ellenőrzése,
- Kockázatok elemzése, kezelése, kockázatkezelés teljes folyamatának folyamatos felülvizsgálata, részvétel a kockázatkezeléssel összefüggő feladatokban,
- A szervezet meghatározó munkafolyamatainak nyomon követése, fejlesztési irányok feltárása,
- Részvétel az iroda monitoring vizsgálatok elvégzésében, valamint az iroda monitoring rendszerének működtetésében,
- Az elektronikus ügyintézés fejlesztésével kapcsolatos feladatok ellátása,
- Az elektronikus ügyviteli rendszerrel kapcsolatos fejlesztések koordinálása,
- Szervezetirányítási dokumentumok (belső szabályzatok, utasítások) elkészítése
- Menedzsment igényeknek megfelelő elemzések, jelentések, prezentációk készítése
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- Magabiztos szakmai tudással rendelkezik szervezetfejlesztési, controlling területen,
- Kiválóan kommunikál mind szóban mind írásban,
- Kiváló elemzőkészség, lényeglátás
- Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
- Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
- Belső, saját igénye a feladatok tökéletes és időben történő megoldása,
- Stratégiai gondolkodás,
- Rendszerszemlélet, folyamatalkotási képesség.
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi, gazdaságtudományi, szakképzettség.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- folyamatelemzés, folyamatmenedzsment terén szerzett tapasztalat,
- projektszervezést támogató szoftverek profi felhasználói szintű ismerete.
- DMSOne iktatórendszer és egyéb közszférában használatos rendszerek ismerete
- közigazgatási alapvizsga, szakvizsga
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 10%-os vezetői pótlék, 2025. évben várhatóan 86.900 Ft illetményalap
- cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
- mobiltelefon készülék és költségtérítés
- széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása
- egészség-és nyugdíjpénztári támogatás
- 13. havi illetmény
- jutalmazási lehetőség
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- néletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- kézzel írt motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2025. március 17-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „irodavezető-helyettes” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu