Irodavezető-helyettes
Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Humánszolgáltatási Irodája csapatába keresünk irodavezető-helyettes munkatársat határozatlan időtartamra, közszolgálati jogviszonyban, osztályvezető besorolásban.
Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:
- az önkormányzat által fenntartott köznevelési, egészségügyi, gyermekjóléti, szociális feladatokat ellátó költségvetési szervek létesítésével, gazdálkodásával, költségvetése meghatározásával, átszervezésével, névváltoztatásával, megszüntetésével, tevékenységi körének módosításával, irányításával, ellenőrzésével, fenntartásával és működtetésével kapcsolatos fenntartói döntések előkészítése
- polgári védelemmel, katasztrófavédelemmel, honvédelemmel kapcsolatos önkormányzati döntések előkészítése és végrehajtásuk megszervezése
- közérdekű adatmegismerési kérelmek teljesítésével és a közérdekű adatok közzétételével kapcsolatos koordinációs feladatok
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- Magabiztos szakmai tudással rendelkezik
- Kiválóan kommunikál mind szóban, mind írásban
- Kiváló elemzőkészség, lényeglátás
- Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
- Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
- Belső, saját igénye a feladatok tökéletes és időben történő megoldása
- Stratégiai gondolkodás, rendszerszemlélet
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet, cselekvőképesség,
- felsőoktatásban szerzett közszolgálati, jogi szakképzettség,
- legalább 5 év önkormányzati igazgatásban szerzett vezetői tapasztalat
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatási szakvizsga
- DMSOne iktatórendszer és egyéb közszférában használatos rendszerek ismerete
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- rugalmas munkaidő
- távmunkavégzési lehetőség
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 72.100 Ft illetményalap
- cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
- mobiltelefon készülék és költségtérítés
- széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása
- 13. havi illetmény
- jutalmazási lehetőség
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- kézzel írt motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2025. január 10-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „irodavezető-helyettes” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu