Ugrás a tartalomra

KARBANTARTÓ


Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:

Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Irodája csapatába keresünk karbantartó munkatársat.

A munkaviszony határozatlan időtartamra szól, munkaszerződés keretében történő foglalkoztatással.

 

Olyan munkatársat keresünk, aki:

  • részt vesz a Polgármesteri Hivatal épületében és telephelyein, valamint az önkormányzat intézményeiben a rendeltetésszerű működéshez kapcsolódó kisebb javítási, karbantartási feladatainak ellátásában.
  • kapcsolatot tart és fogadja a Polgármesteri Hivatal épületébe, telephelyeire érkező külső karbantartó szakembereket, ellenőrzi és koordinálja az általuk elvégzett munkát,
  • részt vesz a folyamatos anyag- és készletellátás biztosításában,
  • szükség szerint részt vesz a belső szállítási, bútor- és anyagmozgatási feladatok ellátásában,
  • ellenőrzi a Polgármesteri Hivatal külső körletét, probléma esetén jelzi a hibát/hiányosságot közvetlen szakmai irányítójának.
  • részt vesz az önkormányzati rendezvények berendezésében, szerelési, ügyeleti feladatok ellátásában,
  • közvetlen szakmai irányítója feladatszabása alapján végez közüzemi óra leolvasását, részt vesz az egyes ingatlanok közüzemi szolgáltatásainak biztosításában,
  • a feladatellátáshoz szükséges anyagbeszerzésben segítséget nyújt,
  • szükség esetén részt vesz a Polgármesteri Hivatal épületének és külső környezetének takarításában, növények gondozásában.

 

Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:

  • Munkáját önállóan, pontosan, precízen, igényesen végzi.
  • Önállóan kezeli a feladataihoz kapcsolódó készleteket.
  • Csapatban szívesen dolgozik.
  • Jó kommunikációkészséggel rendelkezik.

 

A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.

 

Pályázati feltételek:

  • érettségi, középfokú műszaki végzettség
  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet, cselekvőképesség.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • B kategóriás vezetői engedély
  • villanyszerelés területén szerzett szakmai végzettség és tapasztalat
  • hasonló területen (karbantartás, ingatlan üzemeltetés) szerzett tapasztalat.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva.
  • iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
  • a pályázó eddigi munkahelyeinek, munkaköreinek és szakmai tevékenységének rövid ismertetését;
  • hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a pályázó hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.

A foglalkoztatás feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása.

A pályázat elbírálási határideje és módja:

A pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.

A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A PÁLYÁZAT BENYÚJTÁSÁNAK MÓDJA:

A pályázatokat 2025. március 31-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „karbantartó” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu


Süti tájékoztató Süti beállítások Sütik törlése