PROJEKTMENEDZSER
Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:
Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Polgármesteri Hivatala Közigazgatás-fejlesztési és Szervezési Irodája csapatába keresünk projektmenedzser munkatársat határozatlan időtartamra, köztisztviselő besorolásban.
Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:
- a Polgármesteri Hivatal elektronikus ügyintézési rendszereinek fejlesztése
- informatikai fejlesztési projektek teljeskörű lebonyolítása a tervezéstől az üzemeltetésre átadásig
- az elektronikus rendszerek bevezetését megelőzően munkafolyamat-vizsgálatok során az irodavezető által meghatározott feladatok elvégzése
- részvétel a belső kontroll rendszer működtetésében, fejlesztésében
- menedzsment igényeknek megfelelő elemzések, jelentések, prezentációk készítése
- projektdokumentáció (tervezetek, adminisztrációs dokumentumok, jelentések, beszámolók) összeállítása, elkészítése.
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- Magabiztos szakmai tudással elemzőkészséggel rendelkezik
- MS Office programokat készség szinten használja
- Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal való kapcsolattartásban
- Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
- Kiemelkedő kommunikációs képességgel rendelkezik szóban és írásban egyaránt
- Képes magas szintű együttműködést kialakítani a társirodákkal, az önkormányzat vezetőivel és a partnerszervezetekkel
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- Felsőoktatásban szerzett jogi, közszolgálati, gazdaságtudományi szakképzettség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- folyamatelemzés, folyamatmenedzsment terén szerzett tapasztalat,
- projektszervezést támogató szoftverek profi felhasználói szintű ismerete.
- MS Power BI, MS Visio MS Planner magas szintű ismerete
- jártasság a controlling területén
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- rugalmas munkaidő
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 79.000 Ft illetményalap
- cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
- mobiltelefon készülék és költségtérítés
- széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása
- 13. havi illetmény
- egészség-és nyugdíjpénztári támogatás
- jutalmazási lehetőség
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- kézzel írt motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat ereménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat 2024. augusztus 31-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „projektmenedzser” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu