TITKÁRSÁGVEZETŐ
Milyen területre várjuk leendő kollégánk jelentkezését:
Határozatlan időre szóló köztisztviselői kinevezés a Városfejlesztési és - üzemeletetési Iroda Városfejlesztési csoportjánál, titkárságvezető munkakörben, közszolgálati jogviszonyban.
Olyan munkatársat keresünk, aki szeretne részt venni az alábbi feladatokban:
- az Irodavezető és az Iroda munkájának adminisztratív támogatása
- a napi bejövő-kimenő levelek, iratok érkeztetése, postázása
- lakossági telefonos bejelentések fogadása, rögzítése, egyszerűbb esetekben a válasz előkészítése, az illetékes szakügyintéző felé a továbbítása
- feladatkörét érintő ügyfélfogadást, ennek keretében az ügyfél szóban előadott kérelméről feljegyzést és/vagy jegyzőkönyvet készít
- az elektronikus úton érkezett küldeményekkel kapcsolatos iratkezelési feladatok ellátása;
- az Irodavezető által kiszignált anyagok továbbítása
- lakossági közérdekű bejelentésekre a válaszok előkészítése
- lakossági és egyéb kommunikáció szervezése
- az iroda heti / havi jelentéseihez az adatszolgáltatás elkészítése
Leendő kollégánkban az alábbi személyes adottságokat keressük:
- Kiemelkedő kommunikációs képességgel rendelkezik szóban és írásban egyaránt
- Magas szintű empátiával és motivációs képességgel rendelkezik a munkatársakkal és az ügyfelekkel való kapcsolattartásban
- Office programokat készség szinten használja
- Képes a mindennapi feladatokat önállóan és precízen végezni
- Képes magas szintű együttműködést kialakítani a társirodákkal, az önkormányzat vezetőivel és a partnerszervezetekkel
A munkavégzés helye: 1221 Budapest, Városház tér 11.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság
- cselekvőképesség
- büntetlen előélet
- középiskolai végzettség
- hasonló munkakörben szerzett legalább 2 éves szakmai tapasztalat
- MS Office alkalmazások felhasználói szintű ismerete
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- ügyfélszolgálati munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
- Elektronikus ügyintézési feladatok ismerete
- DMSOne iratkezelő szoftver ismerete
- Ügykezelői vizsga
- Közigazgatási alap vagy szakvizsga
- felsőoktatásban szerzett szakképzettség
- közigazgatási szervnél, vezető mellett szerzett szakmai tapasztalat
Csapatunk tagjai az alábbi juttatásokra számíthatnak
- az illetmény megállapításakor az alapilletmény 40%-os mértékben meghatározott illetménykiegészítés, 86.900 Ft illetményalap
- cafetéria nettó 400.000 Ft keretösszegben
- mobiltelefon készülék és költségtérítés
- széles körű támogatási lehetőségek: lakhatási támogatások, lakásépítési, lakásvásárlási támogatás, családalapítási támogatás, sport és szabadidős tevékenység támogatása, egészségügyi szűrővizsgálat, képzési, továbbképzési lehetőségek támogatása
- 13. havi illetmény
- jutalmazási lehetőség
A PÁLYÁZAT TARTALMAZZA:
- Önéletrajz a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal Az önéletrajz minta letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt a pályázatra kattintva,
- kézzel írt motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítést, szakvizsgát tanúsító okirat másolatát,
- a pályázó eddigi szakmai életútjának ismertetését,
- hozzájáruló nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul. Az „álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató” letölthető a www.budafokteteny.hu honlap/állásajánlatok címszó alatt.
A kinevezés feltétele 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány bemutatása, vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása.
A pályázat elbírálási határideje és módja: a pályázati határidőt követő 15 napon belül a kiválasztott jelölteket személyes interjú keretében hallgatjuk meg. A meghallgatásokat követően valamennyi pályázót értesítjük a pályázat eredményéről.
A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázatokat beadását 2025.07.15-ig a Polgármesteri Hivatal Humánpolitikai Csoportjához „Titkárságvezető” jeligével lehet benyújtani az alábbi e-mail címre: palyazat@bp22.hu