Polgármesteri Kabinet
Polgármesteri Kabinet
1221 Budapest, Városház tér 11.
Telefon: 229-2620, 229-2617
Tevékenység
A Polgármesteri Kabinet feladatköre
- A polgármester tevékenységének társadalmi szintű szervezési és koordinatív támogatásával, adatgyűjtéssel és elemzéssel kapcsolatos, valamint az előkészítő- és háttéranyagok kidolgozásával és kidolgoztatásával kapcsolatos feladatok ellátása
- A polgármester, az alpolgármesterek munkájának szervezése, munkafeltételeinek biztosítása, hivatali programjaik megszervezése, találkozások előkészítése
- A polgármesterhez és alpolgármesterekhez közvetlenül érkező megkeresésekre a válaszadás koordinálása
- A polgármester és alpolgármesterek fogadóóráinak szervezése
- A képviselők, a polgármester, alpolgármesterek és jegyző belföldi és külföldi útjainak előkészítése
- A képviselő-testület és bizottságai, a tisztségviselők nemzetközi kapcsolataira vonatkozó szakmai, protokolláris és reprezentációs feladatok ellátása
- Állami és önkormányzati ünnepségek, ünnepi testületi ülések megszervezése
- Az önkormányzat kiemelt nagyrendezvényeinek rendezésével, szervezésével kapcsolatos feladatok
- Az önkormányzat turisztikai, idegenforgalmi és közművelődési koncepcióinak gondozása, aktualizálása
- Az éves turisztikai program, programajánló füzet elkészíttetése és terjesztésének megszervezése
- A kerület turisztikai értékeinek népszerűsítése
- A kerület részvételének szervezése fővárosi és országos kiállításokon, vásárokon, bemutatókon, konferenciákon
- A kulturális, a közművelődési, közgyűjteményi és művészeti intézmények létrehozásával, átszervezésével, névváltoztatásával, megszüntetésével, irányításával, ellenőrzésével, fenntartásával és működtetésével kapcsolatos döntések előkészítése
- A művészeti, közösségi intézmények, a lakosság művészeti, közművelődési kezdeményezésének, önszerveződéseinek, kulturális céljainak támogatására irányuló döntések előkészítése
- A lakosság művészeti kezdeményezéseinek, önszerveződésének támogatása
- Közösségi, kulturális hagyományok és értékek ápolásának támogatása
- A közművelődéssel és közgyűjteménnyel, idegenforgalommal kapcsolatos képviselő-testületi előterjesztések és önkormányzati rendeletek előkészítése
- A kerületi kitüntető díjak alapításáról és adományozásáról, a díszpolgári cím adományozásáról szóló önkormányzati rendelettervezetek és az adományozással összefüggő döntések előkészítése, a kitüntető díjak átadásával kapcsolatos feladatok
- A művészeti élet segítése, a kerületi szintű kulturális rendezvények, jubileumok szervezése,
- A kulturális intézmények fenntartásával, tulajdonosi joggyakorlással összefüggő feladatok végrehajtásának szakmai felügyelete
- Közművelődési és civil pályázati alapok felhasználásával összefüggő feladatok ellátása
- Országos és közművelődési pályázatok figyelemmel kísérése
- A művészeti alkotások elhelyezésével, áthelyezésével, lebontásával kapcsolatos döntések végrehajtásának szakmai koordinációja
- a Klauzál Gábor Budafok-Tétényi Művelődési Központ és a Budafoki Dohnányi Ernő Szimfonikus Zenekar Közhasznú Nonprofit Kft. tevékenységének szakmai támogatása
- Kapcsolattartás a helyi, regionális és országos sajtóval (napilapok, TV, rádió stb.)
- Sajtótevékenységgel kapcsolatos döntések, előterjesztések előkészítése
- VH kiadói feladatainak ellátásával kapcsolatos feladatok
- Az önkormányzat honlapjával kapcsolatos feladatok
- A kerület kapcsolatrendszerének alapját képező két- és többoldalú együttműködési megállapodásokkal kapcsolatos feladatok ellátása, a belföldi és nemzetközi kapcsolatokra vonatkozó koncepció, tervek, előterjesztések előkészítése
- Kapcsolattartás egyházi és civil szervezetekkel
- az önkormányzat műszaki jellegű feladataival kapcsolatos koordináció, az önkormányzati nagyberuházások, kiemelt fejlesztések, valamint jelentősebb karbantartási munkák figyelemmel kísérése és véleményezése
- az önkormányzat érdekeltségi területén készülő műszaki jellegű tervek véleményezése
- a szabályozási tervek előkészítése során az önkormányzati érdekek érvényesülésének figyelemmel kísérése, a szabályozási tervek készítése során -szükség esetén- javaslat tétel
- Hazai, illetve EU pályázatok előkészítésével, benyújtásával kapcsolatos előkészítési, kapcsolattartási feladatok, pályázati forrásból megvalósuló projektekkel kapcsolatos koordinációs feladatok
- Részvételi költségvetés előkészítése, koordinálása, a győztes projektek megvalósításának figyelemmel kísérése, a kapcsolódó kommunikációs feladatok szervezése, előterjesztések készítése
Elérhetőségek
dr. Varga-Kovács Emese
kabinetvezető
E-mail: vargakovacse@bp22.hu
Telefon: :+361 229-2611/215
Szatmáriné Kapás Marian
igazgatási koordinátor
E-mail:kapasm@bp22.hu
Telefon:+361 229-2611/191
Albert Éva
polgármesteri titkársági ügyintéző
E-mail:alberte@bp22.hu
Telefon:+361-229-2617, 229-2611/121
Batke Annamária
alpolgármesteri titkársági ügyintéző
E-mail:batkea@bp22.hu
Telefon:+361 229-2620; 229-26-11/158
Hajduk Dóra
civil kapcsolati- és rendezvényszervező referens
E-mail:hajdukd@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/199
Papp Liza Ildikó
programszervező, közművelődési és művészeti referens
E-mail:pappl@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/106
Galambos Zsuzsanna
projekt manager
E-mail: galamboszs@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/145
dr. Neszmélyi Lászlóné
főmérnök
Email: neszmelyizs@bp22.hu
Telefon: :+361-229-2611/146
Holub Katalin
sajtófőnök
E-mail: holubk@bp22.hu
Telefon: +361-229-2611/252
Nagy Dorottya
sajtóreferens
E-mail: nagydorottya@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/252
Tóth Eszter
sajtóreferens
E-mail: etoth@bp22.hu
Telefon:+361-229-2611/252