Adóügyi Iroda

Adóügyi Iroda - Adó-megállapítási Csoport és Adó-nyilvántartási Csoport

1221 Budapest, Városház tér 11. (földszint 20-21. szoba).

Az ügyfélfogadással és a kérelmek leadásával kapcsolatban az alábbi tájékoztatót szíveskedjenek áttekinteni:

https://budafokteteny.hu/hir/ujraindul-a-szemelyes-ugyfelfogadas 

Ügyfeleket az alábbi időpontokban fogadunk:

Hétfő 13:30-18:00
Kedd     -
Szerda 8:00-12:00 és 14:00-18:00
Csütörtök     -
Péntek 8:00-12:00

2021. adóévtől a gépjárműadóztatással a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) foglalkozik az önkormányzati adóhatóság helyett.  A NAV tájékoztatója ezzel kapcsolatban az alábbi linken elérhető:  tájékoztató gépjárműadóról.  A NAV telefonos ügyintéző rendszere belföldről a 06-80/20-21-22 telefonszámon hívható.

Minden ügytípus e-mail útján ( adougyiiroda@bp22.hu ) vagy a lentebb részletezett E-Önkormányzat felületen bejelenthető/intézhető!

Tevékenység

Az iroda fel­adatkörébe a helyi adók (építményadó, te­lekadó, magánszemélyek kom­munális adója), a ta­laj­ter­helési díj működtetése, pálin­kafőzés (magánfőzés) nyilvántartása és átalányadója (2016. adóévtől csak a desztilláló berendezés tulajdonjogának nyilvántartása), adóiga­zolások és hatósági bi­zonyítványok kiállítása és a törvény által működési körbe utalt egyéb fel­adat­ok ellátása (az adók módjára be­haj­tandó köztar­tozások kezelése stb.) tar­to­zik.

Az egyes adóne­mek­re és azok járulékaira, a ta­laj­ter­helési díjra, az adók módjára be­haj­tandó köztar­tozásokra, va­la­mint az állam­igaz­gatási eljárási illetékre történő be­fi­zetéseket az OTP-banknál ve­ze­tett, adóne­menként elkülönített számlákra kell tel­jesíteni.

Számlaszámok:

Építményadó

11784009-15522001-02440000

Telekadó

11784009-15522001-02510000

Magánszemélyek kommunális adója

11784009-15522001-02820000

Gépjárműadó

11784009-15522001-08970000

Talajterhelési díj

11784009-15522001-03920000

Államigazgatási eljárási illeték

11784009-15522001-03470000

Késedelemi pótlék

11784009-15522001-03780000

Bírság

11784009-15522001-03610000

Egyéb bevételek

11784009-15522001-08800000

Idegen bevételek

11784009-15522001-04400000

 

 


Tájékoztatás az intézett ügyekről / ügyleírások

 

Budapesten kétszintű önkormányzati rendszer működik, az iparűzési adót a Fővárosi Önkormányzat működteti.

Az alábbi elérhetőségen tud az iparűzési adóval kapcsolatosan információhoz jutni:

https://ssl.budapest.hu/web_hair/info1.do


Egyedi ügyekben az ügyintézők adnak felvilágosítást a lap alján található elérhetőségeken.

Előzetes időpontfoglalás alapján az irodavezető szerdán 08.00-12.00 óráig és 14.00-18.00 óráig fogadja a bejelentkezett ügyfeleket. Bejelentkezés a 229-26-11/186-os telefonszámon lehetséges.

Az adatbejelentések, bevallások, nyomtatványok benyújtására személyesen, postai úton és elektronikus úton van lehetőség! A fax-on, e-mailben stb. benyújtott nyomtatványok nem tudják kiváltani a megfelelő joghatást! 

 

2019. 04. 23-tól elérhető az új elektronikus Önkormányzati Hivatali Portál felület az alábbi elérhetőségen:

https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

A szolgáltatás használatával lehetősége van az Ön, vagy az Ön által képviselt adózó helyi adóegyenlegének lekérdezésére. A szolgáltatás igénybevételéhez elektronikus azonosítás szükséges! Amennyiben azonosítási hiba  történik az adóegyenleg lekérdezés kapcsán, kérem jelezzék az Adóügyi Iroda bármelyik elérhetőségén! 

 

Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató

 

Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető 2020. március 9-től az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.

A https://e-onkormanyzat.gov.hu (vagy a https://ohp-20.asp.lgov.hu ) oldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl.kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.

Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.

Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.

 

Az E-Papír szolgáltatás (https://www.epapir.gov.hu/) keretében egyéb ügyekben is van lehetősége elektronikusan kapcsolatba lépni velünk.

Az elektronikus ügyintézés csak ügyfélkapus/cégkapus bejelentkezéssel használható!


Magánszemélyek kommunális adója

Kommunálisadó-kötelezettség terheli azt a magánszemélyt, aki az önkormányzat illetékességi területén lakás tulajdonjogával, vagy vagyoni értékű jogával, illetve nem magánszemély tulajdonában álló lakás bérleti jogával rendelkezik. Az adó alanya az, aki az év első napján az ingatlan tulajdonosa, haszonélvezője, bérlője. A kommunális adó mértékét, az igénybe vehető adókedvezményeket és adómentességeket részben a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény, részben pedig Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a helyi adókról szóló 10/2010. (V.27.) önkormányzati rendelete tartalmazza.

2020. január 1-től a magánszemély adóalanyok széles köre mentesül a kommunális adó megfizetése alól.

Az önkormányzati lakás valamennyi bérlője mentes az adófizetési kötelezettség alól.

A magánszemély tulajdonos vagy vagyoni értékű jog jogosítottja (pl. haszonélvező) – továbbiakban együtt: tulajdonos - 2020. január 1-től mentes az adófizetési kötelezettség alól, ha 

  • 1.) a tulajdonos (vagy a tulajdonosok legalább egyikének) a Budapest XXII. kerületben van az állandó lakóhelye az adóév első napján ÉS
  • 2.) a lakás az adózó vagy a közeli hozzátartozójának életvitelszerű lakhatását biztosítja (természetesen rajtuk kívül még más is lakhat a lakásban, de legalább az adózó vagy a közeli hozzátartozónak ott kell élnie. (Közeli hozzátartozó: a házastárs, az egyeneságbeli rokon, az örökbefogadott, a mostoha- és a nevelt gyermek, az örökbefogadó-, a mostoha- és a nevelőszülő és a testvér) ÉS
  • 3.) az ingatlant nem adja bérbe (egy részét sem) vagy nincs olyan hasznosítása a lakásnak, amiből a tulajdonosnak jövedelme származik (pl. lakáscéltól eltérő irodai hasznosítás).

Számlaszám:
Magánszemélyek kommunális adója 11784009-15522001-02820000

kommunális adó adatbejelentés

Elektronikus adatbejelentés megtehető az alábbi oldalon (bejelentkezést követően a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata kiválasztása után): https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas


Talajterhelési díj

A környezetterhelési díjról szóló 2003. évi LXXXIX. törvény alapján köteles az önkormányzat a talajterhelési díjat bevezetni. A díj bevezetésének célja a rendelkezésre álló közcsatornára való rákötés ösztönzése, ezáltal a környezet és a természet védelme, terhelésének mérséklése.

A törvény szerint a talajterhelési díj-fizetési kötelezettség azt a személyt, illetve szervezetet terheli, aki a műszakilag rendelkezésére álló, kiépített közcsatornára nem kötött rá. Annak nem kell díjat fizetni, akinél a közcsatorna nincs kiépítve (műszakilag nem áll rendelkezésre). A díjkötelezettség a törvény hatálybalépésének időpontjától, vagyis 2004. július 1-től kezdődik. Ha a csatornahálózatot ezen időpont után építik ki, a csatorna üzembe helyezését követő 90. naptól áll fenn a díjkötelezettség. A talajterhelési díj bevallása, megállapítása és megfizetése a díjkötelezettséggel érintett személy kötelessége, aminek minden év március 31-ig, az önadózás szabályai szerint kell eleget tennie.

E kötelezettség teljesítéséhez segítséget nyújt az adóhatóság azzal, hogy az első alkalommal történő nyilvántartásba vételt követően az érintettek részére évente megküldi a bevallásnyomtatványt és a csekket. Első alkalommal azonban a díjkötelezettnek kell felkeresni az adóügyi irodát a nyilvántartásba vételhez, ez alkalommal jut hozzá a bevallásához és csekkéhez.

A csatornarákötésekkel kapcsolatos támogatásokról a Budafok-Tétény Budapest XXII. ker. Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Városfejlesztési- és Üzemeltetési Irodájánál érdeklődhetnek.

Számlaszám:
Talajterhelési díj 11784009-15522001-03920000

Talajterhelési díj bevallás a 2020. évre

Elektronikus adatbejelentés megtehető az alábbi oldalon (bejelentkezést követően a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata kiválasztása után): https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas

Talajterhelési díj bevallás a 2019. évre

Talajterhelési díj bevallás a 2018. évre 

Talajterhelési díj bevallás a 2017. évre

Talajterhelési díj bevallás a 2016. évre

Talajterhelési díj bevallás a 2015. évre

Talajterhelési díj bevallás a 2014. évre


 

Gépjárműadó

A fentebb részletezettek szerint 2021. január 1-től a NAV működteti ezt az adónemet, az önkormányzati adóhatóság kizárólag a 2020. december 31-i határidőig tartó adókötelezettségekre terjed ki.

Az Adóügyi Irodához az adásvételi szerződéseket nem kell beküldeni, mivel a Kormányhivatal az adatszolgálatásában ezt közli az adóhatósággal.

Számlaszám:
Gépjárműadó 11784009-15522001-08970000 

adatbejelentés gépjárműadó mentességhez (2020. adóévig bezárólag)

Elektronikus adatbejelentés megtehető az alábbi oldalon (bejelentkezést követően a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata kiválasztása után): https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas

 


Telekadó

A helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény (a továbbiakban Htv.) rendelkezései szerint adóköteles az önkormányzat illetékességi területén levő telek. A Htv. értelmező rendelkezései szerint teleknek minősül: az épülettel be nem épített földterület, ide nem értve
a) a belterületen fekvő termőföldet, feltéve ha az tényleges  mezőgazdasági művelés alatt áll,
b) a külterületen fekvő termőföldet,,
c) a tanyát,
d) a közút területét,
e) a vasúti pályát a vasúti pálya tartozékai által lefedett földterületet,
f) a temetőkről és a temetkezésről szóló törvény temető fogalma alá tartozó földterületet,
g) a halgazdálkodásról és a hal védelméről szóló törvény szerinti víztározó területét
h) az erdőt.

Az Önkormányzat 10/2010. (V.27.) önkormányzati rendelet szerint a külterületen elhelyezkedő adótárgyak közül a magánszemélyek üzleti célt nem szolgáló telkei adómentességet élveznek, ugyanakkor a vállalkozások külterületi telkei után telekadó kötelezettség áll fenn, 2013. január 1-től.

Az adatbejelentésre (korábbi meghatározás szerint adóbevallásra) és adófizetésre az kötelezett, a fentiek szerint teleknek minősülő ingatlantulajdonnal, ingatlanhoz kapcsolódó vagyoni értékű joggal rendelkezik. Az adó alapja a telek négyzetméterben számított területe. A telekadó mértékét, az igénybe vehető adómentességi feltételeket részben a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény, részben pedig Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a helyi adókról szóló 10/2010. (V.27.) önkormányzati rendelete tartalmazza.

Számlaszám:
Telekadó 11784009-15522001-02510000

telekadó adatbejelentés  ÚJ 2020. adóévtől

telekadó adatbejelentés

telekadó megállapodás (a telekadó adatbejelentés része, amennyiben két vagy több tulajdonos megállapodást köt az adófizető személyéről)

telekadó adatbejelentés - kitöltési útmutató

adóbevallást, adatbejelentést kiegészítő nyilatkozat (alapítványoknak, egyesületeknek)

Elektronikus adatbejelentés megtehető az alábbi oldalon (bejelentkezést követően a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata kiválasztása után): https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas


Építményadó

Adóköteles az önkormányzat illetékességi területén levő építmények közül a lakás és nem lakás céljára szolgáló épület, épületrész. Magánszemély üzleti célt nem szolgáló lakása és 2020. január 1-től a magánszemély nem üzleti célú gépjárműtárolója mentes az építményadó alól a helyi rendelet szerint. Az adó alanya az, aki az adóév első napján ilyen ingatlantulajdonnal, ingatlanhoz kapcsolódó vagyonértékű joggal rendelkezik (pl. haszonélvezet, kezelői jog). Az adó alapja az építmény négyzetméterben számított hasznos alapterülete. Az adó mértékére, az adókedvezményekre és a mentességekre vonatkozó részletes szabályokat részben a helyi adókról szóló 1990. évi C. törvény, részben pedig Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a helyi adókról szóló 10/2010. (V.27.) önkormányzati rendelete tartalmazza. 2018. évtől az építményadó tárgyi hatálya kibővült a településkép védelméről szóló 2016. évi LXXIV. törvény szerinti reklámhordozókkal.

Számlaszám:
Építményadó 11784009-15522001-02440000

 

építményadó adatbejelentés - egységes (minden adóköteles építmény esetén kitöltendő)

építményadó 'A' betétlap (üdülőről) (csak akkor szükséges kitölteni, amennyiben egy helyrajzi számon több üdülő van)

építményadó 'B' betétlap (kereskedelmi egység, egyéb építmény esetén) (csak akkor szükséges kitölteni, amennyiben egy helyrajzi számon több kereskedelmi egység, egyéb építmény van) 

építményadó megállapodás (az építményadó adatbejelentés része, amennyiben két vagy több tulajdonos megállapodást köt az adófizető személyéről)

építményadó adatbejelentés - kitöltési útmutató

építményadó adatbejelentése lakásokra (csak cégeknek) (központi nyomtatvány)

építményadó adatbejelentés reklámhordozókra (központi nyomtatvány)

adóbevallást, adatbejelentést tartalmazó nyilatkozat (alapítványoknak, egyesületeknek)

Elektronikus adatbejelentés megtehető az alábbi oldalon (bejelentkezést követően a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata kiválasztása után): https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas

 

Az adómegállapítás során a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerület Önkormányzata Képviselő-testületének a helyi adókról szóló 10/2010. (V.27.) önkormányzati rendelete által szabályozott telekadó és építményadó kedvezmények és mentességek a vállalkozó adóalany üzleti célt szolgáló adótárgyára vonatkozóan nem alkalmazhatók.


Adóigazolással, továbbá az egyéb eljárási illetékfizetéssel járó adóügyek

A köztartozásról kiállított hatósági igazolás (parkolási, fuvarozási engedélyhez, pályázathoz, hiteligényléshez, cégbírósági eljáráshoz stb. szükséges adóigazolás) után eljárási illetéket 2016. évtől nem kell fizetni.  Az ehhez szükséges kérelem innen letölthető:

adóigazolás iránti kérelem

A kérelem elektronikusan benyújtható az alábbi oldalon (bejelentkezést követően a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata kiválasztása után): https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas

Vállalkozásoknak, egyéni vállalkozóknak az adóigazolás kiadásához szükséges okiratok az alábbiak:

- cégkivonat (fénymásolat is elegendő)

- egyéni vállalkozóknál vállalkozói igazolvány másolata

- aláírási címpéldány 

 

- meghatalmazás (ha nem a cégvezető vagy az igazolás kérelmezője jár el az ügyben) 

--------------------------

Az adó- és értékbizonyítványok (hatósági bizonyítvány) kiállításához 4000 Ft eljárási illetéket kell fizetni.

Utóbbi esetben az önkormányzat 11784009-15522001-03470000 számú, államigazgatási eljárási illeték számlájára átutalással, vagy az adóhatóságnál beszerezhető befizetési postautalványon kell megfizetni az eljárási illetéket.


Jogorvoslat, méltányosság, fizetési könnyítés, túlfizetés

Az adóigazgatási rendtartásról szóló 2017. évi CLI. törvényben foglaltak alapján az adóhatóság döntései ellen – a határozat, vagy végzés kézbesítését követő naptól számított 15 napon belül – az érintettnek fellebbezési lehetősége van. Erre az adóhatósági döntés minden esetben felhívja a figyelmet, és tájékoztatást tartalmaz a fellebbezés benyújtásának módjáról és az eljárási illeték mértékéről is.

2013. évtől magánszemélynek nem kell eljárási illetéket fizetnie az általa kezdeményezett, az adó, bírság, pótlék méltányosságból történő mérséklésére, valamint fizetési könnyítés (részletfizetés, fizetési halasztás) engedélyezésére irányuló eljárásokban. 2021. adóévtől a vállalkozások is illetékmentesen élhetnek a kérelemmel. Amennyiben a gazdálkodó szervezet a méltányossági, vagy fizetési könnyítést tartalmazó döntést megfellebbezi, a fellebbezésének eljárási illetéke 15 000 Ft.

Az eljárási illetékek befizetését az önkormányzat 11784009-15522001-03470000 számú, államigazgatási eljárási illeték számla javára kell átutalással, vagy az adóhatóságnál beszerezhető befizetési postautalványon kell teljesíteni a kérelem benyújtásával egyidejűleg.

A méltányossági eljáráshoz, illetve fizetési könnyítés iránti kérelemhez az adóhatóság által rendszeresített adatlapon nyilatkozni kell a kérelmező és a vele együtt élő családtagok jövedelmi, vagyoni és szociális körülményeiről. Az adóhatóság az adatlapban közölt adatokat értékelve, összegezve, a törvényben foglalt szempontokat is szem előtt tartva hozza meg mérlegelési jogkörben az ügyfél kérelmére a határozatot. Adómérséklés csak magánszemélyek részére biztosítható és abban az esetben, ha az eljárás lefolytatását követően megállapítható, hogy az adó megfizetése adózó és a vele közös háztartásban élők megélhetését súlyosan veszélyeztetné. A fizetési könnyítés engedélyezését is feltételhez köti a törvény. Ez a kedvezményes fizetési mód bizonyítottan átmeneti fizetési nehézség esetében engedélyezhető, de csak abban az esetben, ha a tartozás kialakulása adózó részére nem róható fel, az adó rendezése érdekében úgy járt el, ahogy tőle elvárható. További törvényi feltétel, hogy az adózó – az átmeneti fizetési nehézség okainak feltárása mellett – a későbbi megfizetés garanciáit is bemutassa az eljárás során. (A részletes tájékoztató az "Adatlap" nyomtatványokon megtalálható). 2021. évtől természetes személyek esetén kérelemre az adóhatóság az általa nyilvántartott, legfeljebb egymillió forint összegű adótartozására naptári évenként egy alkalommal automatikusan biztosítja a részletfizetést (részletes tájékoztató megtalálható a kérelem nyomtatványán).

Túlfizetés esetén a lenti nyomtatvány a folyószámla valamely adónemén mutatkozó túlfizetés más adónemre történő átvezetésére, továbbá a folyószámla bármely adónemén az adózó javára mutatkozó összeg visszaigénylésére szolgál. Ha az adózónak adótartozása nincs, és adatbejelentési (bevallási) kötelezettségeinek eleget tett, rendelkezhet a fennmaradó összeg visszatérítéséről. Rendelkezés hiányában az adóhatóság a túlfizetést a később esedékes adó kiegyenlítésére számolja el. Az adóhatóság a fennmaradó összeget csak akkor térítheti vissza, ha a befizetőnek nincs általa nyilvántartott, adók módjára behajtandó köztartozása.

adatlap természetes személyeknek (adómérséklés, fizetési könnyítés)

természetes személyek automatikus részletfizetés iránti kérelme (1.000.000 Ft alatti tartozás esetén max. 12 hónapra automatikusan biztosítandó kedvezmény, egyéb iratot nem kell mellékelni a kérelemhez)

adatlap gazdálkodó szervezet fizetési kedvezmény iránti kérelméhez 

(elektronikusan kérem töltse ki a PDF formanyomtatványt és azt küldje be az epapir.gov.hu oldalon keresztül)

Túlfizetésről rendelkezés

A kérelem elektronikusan benyújtható az alábbi oldalon (bejelentkezést követően a Budafok-Tétény Budapest XXII. kerületi Önkormányzata kiválasztása után): https://ohp-20.asp.lgov.hu/ugyinditas


Pálinkafőzés (magánfőzés) átalányadója

A jövedéki adóról és a jövedéki termékek forgalmazásának különös szabályairól szóló 2003. évi CXXVII. törvény  szabályozza a saját fogyasztás céljából előállított magánfőzött párlat adókötelezettségét.

A magánfőzőnek - a magánfőzésre szolgáló desztilláló-berendezést a tulajdonszerzést követő 15 napon belül be kell jelenteni az Önkormányzati adóhatósághoz.

A magánfőző a desztilláló berendezés tulajdonlásával kapcsolatos bejelentési kötelezettséget a 35/2008. XII.31.) PM rendelet 11. melléklete szerinti tartalommal rendszeresített „bejelentés ” nyomtatvány kitöltésével és Önkormányzati adóhatósághoz való benyújtásával tudja teljesíteni.

A megelőző adóévben bejelentkező magánfőzők részére a NAV megküldi tárgyév január 15-ig a benyújtandó bevallás nyomtatványokat.

2016. adóévtől megváltoztak a magánfőzőkre vonatkozó szabályok (részletek a lejjebb található NAV tájékoztatóban):

Párlat adójegy igénylésére csak a lakóhely szerinti önkormányzati adóhatóság által regisztrált magánfőző jogosult. Az önkormányzatnál regisztrált, az az önkormányzati adóhatóság által rendszeresített nyomtatványon bejelentett magánfőzőnek magánfőzés keretében történő párlat előállításához 2016. január 1-től – az előállítást megelőzően – párlat adójegyet kell igényelni, beszerezni a lakóhelye szerint illetékes NAV megyei/fővárosi adó-és vámigazgatóságtól. 

Fontos tudnivaló, hogy párlat adójegyet csak az a magánfőző igényelhet, aki a desztillálóberendezés megszerzését a tulajdonszerzéstől számított 15 napon belül előzetesen bejelentette a lakóhelye szerinti önkormányzati adóhatóság részére, amely a bejelentésről a teljesítést követő hónap 15. napjáig értesíti az illetékes megyei/fővárosi adó- és vámigazgatóságot. Párlat adójegyeket a vámhatóság kizárólag az önkormányzati adóhatóság értesítését követően tudja kiadni a magánfőző részére. Aki már 2016. január 1. előtt regisztrálta (bejelentette) a desztillálóberendezését az önkormányzati adóhatóságnál, annak nem kell azt megismételnie. 

A pálinkaügyek ügyintézője: Romhányi Zsuzsanna
Tel: 229-2611/247

NAV tájékoztatója a magánfőzésről (2016.)

NAV hirdetménye a magánfőzés 2016. évtől érvényes szabályairól

Magánfőző bevallása 2015. évre, benyújtandó 2016. január 15-ig

Magánfőző bejelentése desztillálóberendezésről

Bejelentés a magánfőző által tárgyévben 50 litert meghaladó mennyiségben előállított párlat megsemmisítéséről

 

 

 


 

Személyes kapcsolat

 

Domaföldi Gergely
Adóügyi Iroda vezetője (egyedi ügyekben: adómérséklésssel kapcsolatos ügyek)
Telefon: 229-26-11/186 m

Adókivetési Csoport:

Szolláthné dr. Gerencsér Ida (név szerint A, Á, C, Cs, D és G-K kezdőbetűk)
ügyintéző (adatbejelentések alapján helyi adók megállapításával kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/184 m

Árva Gyöngyi (név szerinti E, É, F és L-R kezdőbetűk)
csoportvezető (adatbejelentések alapján helyi adók megállapításával kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/150 m

Galbács Sándorné (név szerinti B és S-Zs kezdőbetűk)
ügyintéző  (adatbejelentések alapján helyi adók megállapításával kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/185 m

Adófeltárási Csoport:

Földi Gabriella 
ügyintéző (adóhatósági megállapítással, adóellenőrzéssel, gépjárműadózással és talajherhelési díjjal kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/138 m

Lakos Tünde
csoportvezető  (adóhatósági megállapítással, adóellenőrzésse és talajherhelési díjjal kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/250 m

Kuczor Csilla
ügyintéző  (adóhatósági megállapítással, adóellenőrzésse és talajherhelési díjjal kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/209 m

Adónyilvántartási Csoport:

Bernuláné Bakonyi Zsuzsanna
csoportvezető (adókönyveléssel, nyilvántartással, adóbehajtással, számlarendezéssel kapcsolatos ügyek, továbbá az adó- és értékbizonyítvány kiállítása is)
Telefon 229-26-11/137 m vagy a 229-26-29 közvetlen szám

Pataj Miklós
ügyintéző (jogutódok kötelezésével kapcsolatos ügyek, továbbá a adó- és értékbizonyítvány kiállítása
Telefon 229-26-11/109 m

Szatmári Erika
ügyintéző (nyilvántartással, adóbehajtással, részletfizetéssel (magánszemély név szerinti E, É, F, G-K kezdőbetűk), számlarendezéssel, adóigazolással kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/175 m

Romhányi Zsuzsanna
ügyintéző (adókönyveléssel, nyilvántartással, adóbehajtással, részletfizetéssel (magánszemély név szerinti C, D és L-R kezdőbetűk), számlarendezéssel, adóigazolással és magánfőzéssel kapcsolatos ügyek)
Telefon 229-26-11/247 m

Bán Gyöngyi
ügyintéző (adókönyveléssel, nyilvántartással, adóbehajtással, részletfizetéssel (magánszemély név szerinti A és S-Zs kezdőbetűk), számlarendezéssel, adóigazolással kapcsolatos ügyek, továbbá  az adó- és értékbizonyítvánnyal kapcsolatos ügyintézés is)
Telefon 229-26-11/137 m

Aknai Tímea
ügyintéző (nyilvántartással, adóbehajtással, részletfizetéssel (valamennyi nem magánszemély adózók esetében és a B kezdőbetűjű magánszemélyek), számlarendezéssel, adóigazolással kapcsolatos ügyek)

Telefon 229-26-11/139 m